ویژه برنامه «من رشتی ام» در شبکه باران

ویژه برنامه «من رشتی ام» به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی از شبکه باران پخش می‌شود.

روابط عمومی صدا و سیمای مرکز گیلان اعلام کرد: به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی سیمای مرکز گیلان با تهیه ویژه برنامه‌ای به سفر سردار سلیمانی به کنگره ۸۰۰۰ شهید استان، حضور این شهید بزرگوار در مراسم شهادت شهید حسین پور و دیدار ایشان با رزمندگان گیلانی در سوریه می‌پردازد.

سردار سلیمانی در جمع رزمندگان گیلانی مدافع حرم در سوریه گفته بود: «وقتی گیلانی‌ها در منطقه هستند خیالم راحت است، من کرمانی ام، اما خودم را یک رشتی می‌دانم».

سردار شهید قاسم سلیمانی بامداد جمعه ۱۳ دی ماه ۱۳۹۸ در حمله هوایی نیرو‌های آمریکایی در نزدیکی فرودگاه بغداد به فیض شهادت رسید.

گفت‌وگو با فرزندان شهدای مدافع حرم با عنوان «با عمو قاسم حرف بزن»، «جان فدا»، حضور فرماندهان دفاع مقدس و جبهه مقاومت در برنامه، مسابقه پیامکی با عنوان «به یادماندنی‌ترین جمله سردار سلیمانی در دیدار با گیلانیان»، حضور یک نقاش برای ترسیم چهره سردار شهید سلیمانی، مداحی، ارتباط مستقیم با مزار آن شهید بزرگوار در کرمان، دعوت از خوانندگان انقلاب، اجرای گروه‌های سرود، نماهنگ قرار حبیب و بخش‌های مختلف این ویژه برنامه را تشکیل می‌دهد.

بخش «جان فدا» نیز از گفت‌وگو با رزمندگان و کسانی که با حاج قاسم خاطره داشتند، خوانش کتاب (من از چیزی نمی‌ترسم) و خوانش وصیت نامه سردار تشکیل شده است.

ویژه برنامه «من رشتی ام» در شبکه باران

«من رشتی ام» در روز‌های ۱۲ و ۱۳ دی ماه از ساعت ۲۱:۳۰ به مدت۷۰ دقیقه به طور زنده از شبکه باران پخش می‌شود.

محمد لطیفی تهیه کنندگی و اجرا و فردین مهرآیین کارگردانی این برنامه را برعهده دارند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.