لوازم خانگی احتکار شده در زمینه آبگرمکن و پکیج حرارتی کشف و پرونده آن به ارزش ۲ میلیارد ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

مسلمی معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان گفت: طی بازرسی‌های صورت گرفته در استان طی روز‌های اخیر، یک مورد پرونده احتکار لوازم خانگی به ارزش ۲ میلیارد ریال تشکیل شد.

مسلمی افزود: با توجه به تغییرات قیمت ارز و شایعه افزایش قیمت لوازم خانگی و موبایل، تعدادی از فروشندگان و بنکداران از عرضه کالا خودداری کرده اند، که در این باره گشت مشترکی از بازرسان صمت و نیروی انتظامی تشکیل و در استان در حال بازرسی از صنوف است.

وی تصریح کرد: طی بازرسی صورت گرفته در روز گذشته یک مورد احتکار کالا در زمینه آبگرمکن و پکیج حرارتی کشف که پرونده آن به ارزش ۲ میلیارد ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

معاون اداره کل صنعت، معدن و تجارت زنجان گفت: بر اساس قانون بازرسان در صورت مشاهده احتکار کالا، با آن به عنوان قاچاق کالا برخورد خواهند کرد و اقلام کشف شده به سازمان املاک تملیکی تحویل و جریمه آن طی حکم صادره اعلام خواهد شد.

مسلمی یادآور شد: همشهریان و فروشندگان خرد مکلفند در صورت مشاهده عدم عرضه کالا در داخل و خارج استان موارد را با مشخصات کامل به سامانه ۱۲۴ اعلام کنند تا در اسرع وقت پیگیری‌های لازم برای برخورد با متخلفین صورت گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.