بررسی چهره به چهره مشکلات ۷۲۶ نفر از مردم استان سمنان

بررسی چهره به چهره مشکلات ۷۲۶ نفر از مردم استان سمنان در پیروی از مکتب مدیریتی «حاج قاسم» انجام شد.

محمود قدرتی، مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری سمنان از برگزاری میز ارتباطات مردمی به مناسبت روز دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت در سراسر استان سمنان خبر داد.

وی تصریح کرد: در پی ابلاغ مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری مبنی بر برگزاری میز ارتباطات مردمی به مناسبت دهه بصیرت در میعادگاه‌های نماز جمعه، این میز در نماز جمعه مرکز استان با حضور سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان و در شهرستان‌ها به ریاست فرمانداران برپا شد.

مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری سمنان ادامه داد: درمجموع، ۱۶۲ نفر از مدیران شامل استاندار، فرمانداران، مدیران کل و رؤسای ادارات با حضور در این برنامه به‌صورت مستقیم و چهره به چهره با ۷۲۶ نفر از مردم استان دیدار و مسائل و مشکلات آنان را بررسی کردند.

قدرتی با اشاره به ویژگی‌های مکتب مدیریتی شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: حضور در میدان و پیگیری از نزدیک مشکلات مردم همواره یکی از برنامه‌های دائمی سردار دل‌ها بود که مدیران استان سمنان نیز به پیروی از این شهید والامقام، این راه را ادامه می‌دهند.

وی همچنین بیان کرد: پیگیری مشکلات و مسائل مردم از طریق سامانه «سامد» نیز در طول هفته ادامه دارد و عموم مردم در سراسر استان می‌توانند با شماره‌گیری ۱۱۱ (بدون کد)، سؤالات و انتظارات خود را با مدیران استان در میان بگذارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.