مهری طالبیدارستانی با تشریح عملکرد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سفرهای استانی دولت سیزدهم اظهار کرد: با حمایتها و راهبری مرکز ارتباطات مردمی ریاستجمهوری در سفرهای استانی طرحی تحولی انجام شده است که بر این اساس به نتایج مطلوبی در رفع مشکلات مردم دست یافتهایم.
وی، بالا بودن میزان درخواستهای مرتبط با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را به علت ارتباط بالای شئون معیشتی مردم با شرح وظایف گسترده این وزارتخانه دانست و افزود: در جریان سفرهای استانی رئیسجمهور از ابتدای دولت سیزدهم، ۲۲۰ نشست با هدف رفع مشکلات تعاونیها و مشکلات روابط کاری مردم در سراسر کشور برگزار شده است.
مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ۵۰ هزار درخواست و شکایت مردمی ناظر بر شرح وظایف وزارت کار از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون به ثبت رسیده است.
طالبیدارستانی با بیان اینکه اغلب سفرهای استانی با حضور ۳ نفر از معاونین این وزارتخانه اجرا میشود، تصریح کرد: یکهزار درخواست اشتغال با معرفی به کاریابیها در طول سفرهای استانی ریاست محترم جمهوری در ستاد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی منجر به معرفی به کار و ایجاد اشتغال شده است.