رونمایی از پوستر اولین جشنواره تئاتر دانش آموزی آفرینش در یزد

با حضور رئیس سازمان سما از پوستر اولین جشنواره تئاتر دانش آموزی آفرینش در یزد رونمایی شد.

با حضور سید محمد بطحایی رئیس سازمان سما که به منظور شرکت در بیست و دومین اجلاس سراسری دانشگاه آزاد اسلامی به یزد سفر کرده است، المدرسی معاون آموزش‌های عمومی دانشگاه آزاد اسلامی یزد، مدیران ستادی و مدارس و معلمان مدارس سما استان یزد از پوستر جشنواره تئاتر آفرینش در یزد رونمایی شد.

شایان ذکر است؛ جشنواره تئاتر افرینش اولین جشنواره تئاتر دانش آموزی مدارس سما سراسر کشور است که علاقه‌مندان به حضور در این جشنواره می‌توانند آثار خود را از تاریخ ۲۲ تا ۲۹ بهمن‌ماه از طریق پست الکترونیک به آدرس samayazd ۲۰۲۲@gmail.com و یا ارسال در قالب لوح فشرده (CD) به دبیرخانه مرکزی این جشنواره واقع در یزد، میدان دانش آموز، بلوار امام خامنه‌ای، کوچه امام خامنه‌ای ۴۲ کدپستی ۸۹۱۶۱۶۳۸۸۳ معاونت آموزش‌های عمومی (سما یزد) ارسال کنند.

همچنین؛ اختتامیه این جشنواره روز شنبه مورخ ۱۳ اسفندماه ۱۴۰۱ در سالن همایش‌های دکتر سلطانی دانشگاه آزاد اسلامی یزد برگزار می‌شود.

بازدید مشاور و دستیار امور فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی از کتابخانه سبز دبستان دخترانه سما یزد

مشاور و دستیار امور فرهنگی دانشگاه آزاد صبح امروز از کتابخانه سبز دبستان دخترانه سما استان یزد بازدید کرد.

حسن بنیانیان مشاور و دستیار امور فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی با همراهی اختر حکمت مدیر آموزش مقطع ابتدائی سما استان یزد و مدیران دبستان و دبیرستان سما واحد یزد از کتابخانه سبز دبستان دخترانه سما واحد یزد بازدید کرد.

بنابر این گزارش؛ بنیانیان در ادامه این بازدید، در نشستی با حضور مدیران و معاونان مقاطع مختلف مدارس سما شهرستان حضور یافت و پیرامون فرآیند‌های تربیتی نکاتی را مطرح کرد.

بازدید بطحایی از دانشکده مهارت و کارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی یزد

سید محمد بطحایی معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس سازمان سما که برای شرکت بیست و دومین اجلاس شورای دانشگاه آزاد اسلامی در یزد حضور دارد با همراهی دکتر لادن رییس واحد یادگار امام و دکتر سید علی المدرسی معاون آموزش‌های عمومی واحد یزد و دبیر شورای نظارتی سما استان یزد از دانشکده مهارت استان یزد بازدید نمود.

او در جریان این بازدید از نزدیک برنامه‌های این دانشکده و طراحی‌های انجام شده در زمینه طرح پویش، طرح مهارت یار، کارگاه‌های معین صنعت و اصناف، آغاز به کار دانشکده مهارت و کارآفرینی جوار صنعت در کارخانه ایفا سرام را بررسی و از طرح برگزاری جشنواره عصر مهارت رونمایی کرد.

شایان ذکر است؛ بطحایی در این نشست با پر اهمیت خواندن فعالیت‌های دانشکده مهارت یزد، اثر بخشی بالای برنامه‌های طراحی شده را مثبت ارزیابی نمود و بر تسریع امور و برنامه ریزی فرآیند‌های توسعه تاکید کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.