رئیس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه گفت: با تلاش‌های سردار سلیمانی، آرزوی امام خمینی برای تشکیل ارتش امت اسلامی محقق شد و شهید سلیمانی پایه‌های این ارتش را ایجاد کرد.

سردار خادمی رئیس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه در مراسم سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در قزوین گفت: ترور سردار سلیمانی به این شیوه کار سختی نبود و حتی مسیر روزانه و هفتگی ایشان و حتی وسیله نقلیه شان هم مشخص بود و در یک ماموریت کاملا غیرنظامی به کشور عراق سفر کرده بودند و به وسیله تروریست‌های آمریکایی ترور شدند.

وی افزود: قدرتی که شهید سلیمانی ایجاد کرده بود دشمن را به وحشت انداخته بود و بر همین اساس دست به ترور ناجوانمردانه ایشان زدند.

رئیس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه گفت: ما خطرات زیادی را از اول انقلاب تاکنون پشت سر گذاشته ایم. در روز‌های ابتدایی انقلاب که سپاه و بسیج تشکیل نشده بودند و ارتش به تازگی داشت خود را شکل می‌داد، جنگ تحمیلی را به ما تحمیل کردند و همه قدرت‌های دنیا علیه ما می‌جنگیدند و ما باید همزمان با ادوات نظامی و هواپیما‌های شوروی، فرانسه، آلمان و قدرت اطلاعاتی آمریکا می‌جنگیدیم و از سوی دیگر منافقان هم دست در دست دشمن بیش از ۱۷ هزار نفر را در کشور به شهادت رساندند.

سردار خادمی گفت: با تلاش‌های سردار سلیمانی، آرزوی امام خمینی برای تشکیل ارتش امت اسلامی محقق شد و شهید سلیمانی پایه‌های این ارتش را ایجاد کرد.

وی افزود: دفاع وطنی در سوریه، حشدالشعبی و حیدریون در عراق، حسینیون در آذربایجان و حزب الله در لبنان از جمله اقدامات سردار سلیمانی بود.

رئیس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه گفت: حوزه قدرت انقلاب از شرق تا غرب و حتی در آمریکای لاتین گسترش پیدا کرد و سردار سلیمانی با ایجاد پایه‌های ارتش اسلام کشور‌هایی مثل عراق، سوریه و یمن که در حال سقوط بودند، از سقوط نجات دادند.

سردار خادمی گفت: آمریکایی‌ها اذعان کردند که اگر حاج قاسم سلیمانی را ترور نمی‌کردند او آمریکایی‌ها را نابود می‌کرد، پاداش سردار سلیمانی این بود که به دست شقی‌ترین دشمنان به شهادت برسد تا شاهد بیداری امت اسلامی در آحاد دنیا باشیم.

وی افزود: شهادت سردار سلیمانی پایه‌های انقلاب را مستحکم کرد و بیداری جهانی و اسلامی را به همراه داشت و مکتب شهید سلیمانی شکل گرفت.

رئیس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه گفت: سردار هر کجا که می‌رفت، بر خلاف آمریکایی‌ها که ویرانی‌ها و نابسامانی‌ها را برای مردم به جای می‌گذاشتند، تولید کننده امنیت و مردمی کننده امنیت بودند.

سردار خادمی افزود: در دورانی که سردار سلیمانی فرمانده لشکر ثارالله بودند با ایجاد چاه‌های کشاورزی آب، زمینه‌های کشاورزی و اشتغال را برای مردم ایجاد کردند تا امنیت در آن مناطق ایجاد شود و مردم به سوی راه‌های بیراهه نروند.

وی اذعان کرد: سردار سلیمانی متناسب با ذهن دشمن تصمیم‌های مناسبی می‌گرفت و با همین تصمیم‌ها دشمن را شکست می‌داد.

رئیس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه گفت: آمریکایی‌ها رسما قبول کردند که شهید سلیمانی را ترور کردند و در نامه‌ای به ما تهدید کردند که اگر پاسخ متقابل به ترور بدهید ما هم به شما حمله می‌کنیم لذا پایگاه عین الاسد را با ۱۵ موشک ویران کردیم و آمریکایی‌ها که در امادگی کامل حضور داشتند حتی نتوانستند یک موشک را رهگیری کنند.

سردار خادمی گفت: حمله و پاسخ ایران به عین الاسد پیام‌های مهمی به هواداران آمریکا در منطقه داشت که روی آمریکا هیچ حسابی باز نکنند.

وی در ادامه گفت: کرونا فرصتی برای دشمنان ایجاد کرد که از بستر فضای مجازی برای تحریک دانش آموزان، نوجوانان و جوانان استفاده و از بستر غفلت ما از تربیت جوانان مان، برای ایجاد اغتشاش در کشور سوء استفاده کنند.

رئیس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه گفت: غفلت ما از جوانان سبب شد تا آن‌ها در مرحله جنگ شناختی با هدف هدایت و در اختیار گرفتن فکر و ذهن جوانان، ایجاد بی اعتمادی به نظام، یاس و ناامیدی نسبت به آینده و تغییر نبرد از حوزه جغرافیای سرزمینی به حوزه اعتقاد‌ها و آرمان ها، وارد میدان نبرد با ما شوند.

سردار خادمی گفت: دشمن تلاش کرد با پیگیری تحریم‌های سنگین و هجمه سنگین به افکار عمومی کشور را به اغتشاش بکشاند، اما مردم آگاه و با بصیرت ما با حضور در میدان ها، صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند.

به گفته وی؛ بیش از ۹۰ درصد افرادی که در اغتشاشات شرکت کردند، بر اساس اعترافاتشان، فریب فضای مجازی را خورده بودند و با تکیه بر احساساتشان، به خیابان‌ها آمده بودند.

رئیس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه گفت: با هدف آشنایی جوانان با پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران و با هدف جهاد تبیین، اردو‌های راهیان پیشرفت در کشور راه اندازی شده است و در یکی دو ماه گذشته بسیاری از جوان‌ها از دستاورد‌های دفاعی و امنیتی کشور بازدید کردند.

سردار خادمی افزود: جهاد تببین استخراج حقیقت از دل واقعیت است. درک حقیقت کار ساده‌ای نیست و تنها با اعتماد و تحقیق می‌توان به حقیقت دست یافت.

وی گفت: هر چند ما در اقلیت قرار داریم، اما در مسیر حق مستحکم هستیم. هیچگاه امام خمینی و رهبر انقلاب به ایمان و راهی که انتخاب کرده اند و همچنین قول‌ها و وعده هایشان تردید نکردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.