افزایش مرگ و میر در مراکز اورژانس انگلیس

پزشکان انگلیسی درباره افزایش مرگ و میر در مراکز اورژانس این کشور هشدار دادند.

کالج سلطنتی پزشکی اورژانس انگلیس تخمین زد که هر هفته بین ۳۰۰ تا ۵۰۰ بیمار به دلیل کمبود در مراقبت‌های اورژانسی در این کشور جان خود را از دست می‌دهند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، پزشکان انگلیسی ضمن هشدار درباره افزایش مرگ و میر در مراکز اورژانس این کشور از دولت خواستند تا به درخواست‌های مردم واکنش نشان دهد.

چندین سازمان پزشکان در مورد بحرانی که خدمات اورژانس در انگلیس را تحت تأثیر قرار داده است، که به گفته آن‌ها بسیاری از بیماران به دلیل عدم مراقبت کافی یا به موقع جان خود را از دست می‌دهند، هشدار دادند و از دولت خواستند تا به افزایش نارضایتی اجتماعی واکنش نشان دهد.

بسیاری از کارشناسان بر این باورند که خدمات بهداشت عمومی و رایگان انگلیس که سالهاست تجهیز نشده و به علت همه گیری کرونا نیز خسته به نظر می‌رسد، کاملا فرسوده شده است.

این بحران که مرتباً به تیتر اخبار رسانه‌های انگلیس تبدیل می‌شود، روز یکشنبه هنگامی که سازمانی به نمایندگی از کارکنان اورژانس، کالج سلطنتی پزشکی اورژانس، تخمین زد که هر هفته بین ۳۰۰ تا ۵۰۰ بیمار به دلیل کمبود در مراقبت‌های اورژانسی جان خود را از دست می‌دهند، دوباره شعله‌ور شد.

انتظار‌های بی پایان مقامات بیمارستان اعتبار این ارقام را کم اهمیت جلوه داده‌اند، اما معاون کالج سلطنتی فوریت‌های پزشکی روز دوشنبه در بی‌بی‌سی از این تخمین دفاع کرد و فرضیه مشکلات موقت را رد کرد.

هفته گذشته، از هر پنج بیمار تحت درمان با آمبولانس در انگلیس، یک نفر بیش از یک ساعت طول کشید تا به اورژانس آورده شود و ده‌ها هزار بیمار مجبور بودند بیش از دوازده ساعت قبل از درمان در اورژانس منتظر بمانند.

دولت وضعیت فعلی را به عواقب کووید-۱۹ و همه‌گیری‌های زمستانی مانند آنفولانزا نسبت می‌دهد و ادعا می‌کند که می‌خواهد کار‌های بیشتری برای بیمارستان انجام دهد، اما اخیراً سیاست صرفه‌جویی در بودجه بسیار سخت‌گیرانه‌ای را اجرا کرده است.

این درحالی است که پرستاران انگلیسی سال ۲۰۲۲ را با اعتصاب به پایان رساندند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار