انتظاری: آل کثیر به اندازه قراردادش باید انتظارات را برآورده کند/ استفاده از بازیکنان جوان دست دلالان را کوتاه می کند

مهاجم سابق پرسپولیس گفت: سرخپوشان با کمبود مهاجم مواجه هستند و آل کثیر باید به اندازه قراردادش انتظارات را برآورده کند.

سهراب انتظاری مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس درباره عقد قرارداد سرخپوشان با عیسی آل کثیر اظهار کرد: آل کثیر بازیکن خودمان بوده و در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر فوتبال برای سرخپوشان گلزنی کرد، اما متاسفانه دچار مصدومیت شد و نزدیک یک سال دور از میادین بود و او  در نیم فصل فرصتی دارد تا خود را به فرم بدنی ایده آل برساند و بتواند به تیمش کمک کند.

او ادامه داد: با توجه به شرایطی که برای لوکادیا به وجود آمد و شرایط برای به خدمت گرفتن  بازیکن خارجی سخت شده است، جذب آل کثیر بهترین انتخاب و اتفاق برای پرسپولیس خواهد بود.

انتظارات از آل کثیر برای گلزنی بالا است 

انتظاری درباره اینکه گفته می‌شود مبلغ قرارداد آل کثیر تا پایان نیم فصل دوم ۵ میلیارد تومان است، گفت: ان شا الله آل کثیر  به اندازه پولی که می‌گیرد، بتواند انتظارات را برآورده کند. به هر حال تیم پرسپولیس با کمبود مهاجم مواجه است و توقعات از این بازیکن بالاست و باید گل بزند.

بازیکنان خارجی بی کیفیت زیادی به پرسپولیس آمدند 

مهاجم سابق پرسپولیس درباره گلزنی بازیکنان جوان پرسپولیس در بازی با گل گهر بیان کرد: فوتبال ایران پر از بازیکنان با استعداد است، اما  از آن‌ها چشم پوشی می‌کنند و بازیکنان خارجی بی کیفیت  با  پول هنگفت وارد لیگ ایران می‌شوند. پرسپولیسی‌ها در ۱۰ سال اخیر خیلی بازیکن خارجی آوردند و آن‌ها پول گرفتند و بازی نکردند و روی نیمکت نشستند و کیفیت و بازدهی لازم را نداشتند و در نهایت پول کلانی گرفتند و به کشورشان بازگشتند. استعداد‌هایی همانند عمری و اسد بیگی باید میدان ببینند تا بتوانند خودشان را نشان بدهند.

تیم های فوتبال بابت استفاده از بازیکنان ضرر نمی کنند 

او افزود: به نظرم همه باشگاه‌ها باید به جوانان بها بدهند و فدراسیون فوتبال موظف کند که تیم‌ها  در هر بازی از ۳ جوان زیر ۲۳ سال استفاده کنند. باید روی بازیکنان با استعدادی همانند عمری سرمایه گذاری کرد چرا که جوانان سرشار از انگیزه هستند و تیم‌ها از حضور این بازیکنان ضرر نمی‌کنند.   تیم ملی فوتبال ما در جام جهانی پیرترین تیم این رقابت‌ها بود و کادر فنی از دل لیگ برتر فوتبال از ۴ جوان استفاده نکرد. اگر از جوانان استفاده کنند دست دلالان کوتاه می‌شود و آن‌ها دیگر نمی‌توانند بازیکنان خارجی بی کیفیت را به تیم‌ها تحمیل کنند.

پرسپولیس قهرمان نیم فصل می شود 

انتظاری درباره اینکه تیم پرسپولیس می‌تواند قهرمان نیم فصل شود، گفت: سرخپوشان  بعد از گذشت ۲ ماه از تعطیلات در ۲ بازی برابر تیم‌های استقلال و پیکان خوب بازی کردند، اما نتوانستند امتیازات کامل را به دست آورند. تیم پیکان دفاعی بازی کرد و جذابیت بازی را گرفته بود.   در بازی با تیم گل گهر شاهد بودیم که هر ۲ تیم فوتبال بازی کردند و موقعیت‌های گلزنی داشتند و پرسپولیس از موقعیت‌ها خود استفاده کرد و برنده بازی شد. سرخپوشان با همین بازیکنان باکیفیتی که دارد به طور حتم قهرمان می‌شود.

احتیاط تیم ها باعث فقر گلزنی در لیگ برتر شده است 

او درباره فقر گلزنی در لیگ برتر فوتبال بیان کرد: یکسری تیم‌ها محتاط بازی می‌کنند.   تیم‌هایی که در پایین جدول هستند هم مساوی را به باخت ترجیح می‌دهند تا سقوط نکنند. همچنین برخی تیم‌ها همانند پیکان برای نباختن به زمین مسابقه می‌آیند و فوتبال زیبایی انجام نمی‌دهند و همین موضوع باعث می‌شود که گل‌های کمتری در مسابقات ببینیم. مهاجمان ما در هفته‌های اخیر کمتر گل زدند و در گلزنی ایراد داریم. البته ۱۱ هفته لیگ برگزار شد و بعد از آن وقفه ۲ ماه لیگ باعث شد که تیم‌ها شکل خود را پیدا نکنند و امیدوارم تیم‌ها در نیم فصل دوم به شرایط بهتری دست یابند.

شناخت مطهری کار را  برای سرخپوشان سخت می کند 

مهاجم سابق پرسپولیس درباره بازی بعدی سرخپوشان برابر تیم نساجی گفت: نساجی تیم باکیفیتی است و هفته قبل توانست تیم تراکتور را ببرد و با روحیه بالا به مصاف پرسپولیس می‌رود. مطهری چندین سال در پرسپولیس زحمت کشیده و شناخت خوبی از بازیکنان و تفکرات گل محمدی دارد و سرخپوشان بازی سختی پیش رو خواهند داشت. البته پرسپولیسی‌ها قابلیت بالایی دارند و می‌توانند ۳ امتیاز این بازی را بگیرند و علی الحساب قهرمان نیم فصل شوند و برای نیم فصل دوم بازنگری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار