با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی هرمزگان اعضای یک باند سارقان خودرو با ۳۵ فقره سرقت شناسایی و دستگیر شدند.

سردار جعفری فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت:در پی وقوع چند فقره سرقت خودروی پراید و محتویات و قطعات داخل خودرو در سطح شهر بندرعباس و متواری شدن سارق یا سارقان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

سردار جعفری گفت: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان با رصد اطلاعاتی و انجام اقدامات فنی و پلیسی ۸ نفر از اعضای این باند را شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قضایی در عملیات‌های جداگانه متهمان را دستگیر کردند.

او گفت: در این عملیات‌ها یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ متعلق به اعضای این باند نیز توقیف شد.

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان چهار دستگاه خودروی پراید مسروقه، دو دستگاه موتور سیکلت مسروقه، وسایل داخل خودرو شامل ابزارآلات، زاپاس، جک و قطعات خودرو و همچنین تعدادی گوشی تلفن همراه سرقتی کشف و ضبط شد.

سردار جعفری گفت: سارقان پس از شناسایی خودرو‌های هدف با استفاده از خودروی پژو و موتور سیکلت در اختیارشان سوژه مورد نظر را تعقیب کرده و در یک فرصت مناسب با انجام سرقت و تغییر پلاک خودرو‌های مسروقه، نسبت به سرقت محتویات و قطعات آن‌ها اقدام و پس از مدتی وسایل نقلیه مذکور را در محلات خلوت رها می‌کردند.

او گفت:اعضای این باند به ۹ فقره سرقت خودرو، ۳ فقره سرقت موتور سیکلت، ۵ فقره سرقت گوشی و ۱۸ فقره سرقت محتویات و قطعات خودرو اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: با تلاش کارشناسان پلیس آگاهی مالباختگان شناسایی و ضمن بازسازی صحنه‌های سرقت، اموال سرقتی مکشوفه با تنظیم صورتجلسه به مالباختگان تحویل و متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.