ائتلاف بحرینی: رژیم آل خلیفه به دنبال یهودی سازی بحرین است

ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴ فوریه بحرین تاکید کرد رژیم آل خلیفه از سال ۲۰۲۲ به دنبال یهودی سازی این کشور است.

عضو ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴ فوریه بحرین خلاصه‌ای از جنایت‌های رژیم بحرین و شکست‌های آن را در سال ۲۰۲۲ ارائه و تاکید کرد رژیم آل خلیفه به دنبال یهودی سازی کشور است.

 ابراهیم العرادی در گفتگویی تلویزیونی گفت: اگر خلاصه‌ای درباره سال ۲۰۲۲ بگوییم، سالِ افزایش دموکراسی‌های دروغین و همزیستی فریبنده رژیم آل خلیفه بود. سال آغاز رسمی یهودی سازی بحرین بود. در حال حاضر در مناطقی از بحرین شاهد یهودی سازی و تقسیم آن هستیم.

او تاکید کرد: مردم بحرین انتظار داشتند که منامه یهودی سازی شود، اما می‌بینیم که نه تنها پایتخت بلکه دیگر شهر‌های کشور از جمله شهر عیسی نیز در حال یهودی سازی است. ما می‌بینیم که یهودی‌ها در حال خریداری منازل در این شهر با قیمت تقریبا ۵۰۰ هزار دینار بحرینی هستند.

العرادی افزود: سال ۲۰۲۲ سال انتخابات فاقد مشروعیت بود که موجب نادیده گرفتن ملت بحرین است، زیرا این انتخابات نامشروع به منزله سرپوشی برای همه تجاوز‌های رژیم آل خلیفه علیه حقوق مردم بحرین به شمار می‌رود. سال گذشته سال فریب پاپ واتیکان بود، سالی بود که دامی برای پاپ واتیکان گسترده شد و رژیم مدعی شد که بحرین مرکزی برای همزیستی است و من فکر می‌کنم هم اکنون در سال ۲۰۲۳ برای موسسه واتیکان به خوبی روشن شده است که رژیم آل خلیفه اتفاقا ضد همزیستی و ضد حقوق بشر است.

ابراهیم العرادی در پایان گفت: رژیم بحرین هم اکنون رفتار‌های خصمانه‌ای با نزدیک‌ترین همسایگان خود یعنی قطر و ایران دارد. سال گذشته مطالبی مطرح شد که ضد خواسته‌های مردم بحرین بود. همچنین سال تهدید ایرانیان موجود در بحرین بود. در بحرین برخی شهروندان ایرانی که برادران مجاهد و دوست داشتنی ما هستند در معرض تهدید قرار گرفتند. سال ۲۰۲۲ سال شکنجه کردن زندانیان و توهین به شخصیت‌های مهم موجود در زندان‌ها بود که این توهین‌ها و شکنجه‌ها به صورت روزانه رخ می‌داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار