زمین گیر شدن ۲۶ سارق در طرح مبارزه با سارقان

رئیس پلیس آگاهی استان خراسان جنوبی از اجرای طرح مبارزه با سارقان در استان خبر داد و گفت: در این طرح ۲۶ سارق دستگیر شدند.

سرهنگ صادقی از دستگیری ۲۶ سارق و کشف ۷۸ فقره سرقت در اجرای طرح مبارزه با سارقان در سطح استان در ۴۸ ساعت گذشته خبر داد.

رئیس پلیس آگاهی استان خراسان جنوبی، اظهار کرد: مأموران پلیس آگاهی استان خراسان جنوبی در راستای ایجاد امنیت پایدار در سطح این استان که باعث نارضایتی شهروندان شده بود، طرح ارتقای امنیت اجتماعی با محوریت مبارزه با سارقان را اجرایی کردند.

وی افزود: کاراگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان خراسان جنوبی در این طرح که با همکاری عوامل تجسس کلانتری‌های سطح استان به اجرا گذاشته شد، ۲۶ نفر سارق را دستگیر کردند.
صادقی گفت: سارقان در بازجویی‌های پلیسی به ۷۸ فقره سرقت اعتراف کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: پیشگیری از سرقت و مبارزه با سارقان، یکی از ماموریت‌های اصلی پلیس است و مأموران همانند قبل با تمامی توان با سارقان اموال مردم برخورد خواهد کرد.

وی از شهروندان درخواست کرد بیش از پیش در این زمینه با پلیس همکاری کرده و در صورت مشاهده موارد مشکوک، بلافاصله با شماره تلفن ۱۱۰ با مرکز فوریت‌های پلیسی تماس بگیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.