کشته شدن ۱۲۰ نظامی اوکراینی در شبانه‌روز گذشته

وزارت دفاع روسیه از انهدام ۶ خودروی نظامی اوکراینی و ۱۲۰ نظامی ارتش این کشور طی شبانه‌روز گذشته خبر داد.

وزارت دفاع روسیه در نشست روزانه خود اعلام کرد تقریباً ۱۲۰ نظامی اوکراینی در حملات هوایی ارتش روسیه کشته شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری راشاتودی، وزارت دفاع همچنین اعلام کرد: «۱۳۰ مزدور خارجی نیز در حملات هوایی در جمهوری دموکراتیک جمهوری خلق دونتسک کشته شدند.»

به گفته وزارت دفاع روسیه، ۲ خودروی نظامی حامل موشک‌های «هیمارس» (HIMARS) که ناتو آن‌ها را تأمین کرده است و ۴ خودروی «آر اِم-۷۰» (RM-۷۰ Vampire) نیز در شبانه‌روز گذشته منهدم شدند.

شبکه تلویزیونی «آر تی» پیش از این نیز از حمله پهپادی اوکراین به منطقه «بِریانسک» و همچنین سرنگون شدن یک پهپاد اوکراینی در آسمان منطقه «وُورُونِژ» خبر داد.

یک حمله پهپادی دیگر اوکراین در منطقه «بریانسک» (Bryansk) در ۲۴ ساعته گذشته روی داده است. در این حمله به یک واحد از تأسیسات انرژی (این منطقه) خسارت وارد شده است.

همزمان گزارش شده است که در منطقه «وورونژ» (Voronezh) در غرب روسیه، یک پهپاد اوکراینی رهگیری و سرنگون شد.

وزارت دفاع روسیه روز گذشته نیز از کشته شدن ۶۳ سرباز روس در حمله موشکی اوکراین به یک مقر موقت تجمع نیرو‌های روس در منطقه ماکیوکا در دونتسک خبر داد.

«ایگور کوناشنکوف» سخنگوی وزارت دفاع روسیه اعلام کرد ارتش اوکراین ۶ فروند موشک آمریکایی هیمارس به سوی یک مقر موقت تجمع نیرو‌های روسی در منطقه ماکیوکا شلیک کرد. ۲ فروند از این موشک‌ها سرنگون شد، اما ۴ موشک به محل استقرار این سربازان اصابت کرد که باعث تخریب کامل این ساختمان شد. وجود تانکر‌های سوخت و مهمات در اطراف این ساختمان باعث وقوع انفجار‌های شدید شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار