انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات/قتل جوانی ۲۶ ساله در یک مغازه پلاستیک فروشی

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام یک باند قاچاق سلاح و مهمات و کشف ۸۵ قبضه اسلحه، ۱۰۲ تیغه خشاب و ۱۰۰ عدد فشنگ غیرمجاز خبر داد.

علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : پس از اطلاع ماموران پلیس امنیت عمومی استان از فعالیت یک باند قاچاق سلاح و مهمات و اینکه قصد انتقال تعداد قابل توجهی محموله جنگی به کرمانشاه را دارند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی دو دستگاه خودرو مربوط به قاچاقچیان شده و پس از مدتی تعقیب نامحسوس در محور بیستون - کرمانشاه، آن‌ها را متوقف و بازرسی‌های لازم را به عمل آوردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: ماموران در بازرسی‌های صورت گرفته ۸۵ قبضه اسلحه شامل ۵۱ قبضه کلت و ۲۹ قبضه اسلحه شورشی به همراه ۱۰۲ تیغه خشاب و ۱۰۰ عدد فشنگ کشف کردند.

جاویدان از دستگیری دو عضو باند قاچاق سلاح و مهمات خبر داد و گفت: تلاش برای دستگیری دیگر اعضای باند ادامه دارد.

وی مبارزه با قاچاق سلاح و مهمات را از مهمترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه عنوان کرد و گفت: اجازه نخواهیم داد عده‌ای به هر بهانه و انگیزه‌ای با وارد کردن سلاح به ایجاد ناامنی در جامعه بپردازند.

جوانی ۲۶ ساله در یک مغازه پلاستیک فروشی به قتل رسید

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با اشاره به قتل جوانی ۲۶ ساله و زخمی شدن دو نفر دیگر در یک مغازه پلاستیک فروشی در محله دولت آباد، گفت: فرد قاتل با تلاش ماموران دستگیر و تلاش برای دستگیری دو همدست دیگر او ادامه دارد.

علیرضا دلیری اظهار داشت: پس از وقوع یک فقره درگیری و قمه کشی منجر به قتل جوانی ۲۶ ساله در مغازه پلاستیک فروشی واقع در خیابان ۴۰ متری دولت آباد و متواری شدن قاتل و همدستان وی، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران کلانتری ۲۵ دولت آباد با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی مخفیگاه قاتل متواری شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه وی را در محله بلوار عشایر دستگیر کردند.

دلیری با اشاره به اینکه علت قتل اختلافات مالی بوده، گفت: علاوه بر قتل جوان ۲۶ ساله، دو نفر دیگر نیز زخمی و به مراکز درمانی منتقل شدند.

رئیس پلیس شهرستان کرمانشاه با اشاره به اعتراف فرد دستگیر شده به ارتکاب قتل، از تلاش برای دستگیری دو همدست وی خبر داد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.