در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

میزان سهم عابرین پیاده در تصادفات چه قدر است؟

رييس مركز اطلاع رسانى پليس راهور تهران گفت:حدود٤٠ درصد از تصادفاتی که برای عابرین پیاده روی می دهد در زمان های تاریکی هوا روی می دهد.

سرهنگ على اصغر شريفى اظهار كرد: متاسفانه در مورد آنالیزی که درباره تصادفات عابرین پیاده در ٨ ماهه اخیر صورت گرفته است ، ٤٣ درصد از تصادفات به عابرین پیاده باز می گردد و عابرین پیاده ای که جان خود را در تصادفات از دست داده اند.

وی افزود : ٢٥ درصد از تصادفات جرحی مجدد به عابرین پیاده باز می گردد؛ بايد اشاره داشت که عابرین پیاده هم یک سری تکالیف و وظایفی را دارند و در قانون کامل به این موضوع اشاره شده است که عدم رعایت ایمنی از سوی عابرین این عدد را رقم زده است.

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران گفت: با بررسی هایی که هر دوره صورت گرفت بیشترین زمان و مکان تصادفات عابرین پیاده مشخص می گردد .

وی افزود : از ساعت ١٢ شب تا ساعت ٤ صبح، ١٥ درصد و از ساعت ٤ تا ٨ صبح که هوا کم کم روشن می شود، ١٥ درصد از تصادفات عابرین اتفاق می افتد .

سرهنگ شریفی گفت : در واقع اگر بخواهیم واضح تر اشاره کنیم ، حدود٤٠ درصد از تصادفاتی که برای عابرین پیاده روی می دهد در زمان های تاریکی هوا روی می دهد.

 

برچسب ها: تصادف رانندگی ، شهری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار