فرماندار شوشتر گفت: همه مدیران عضو ستاد مدیریت بحران، برای آمادگی در برابر بحران احتمالی ناشی از بارندگی شدید، حوزه کاری خود را به صورت لحظه‌ای رصد و بازرسی کنند.

حجت‌اله دهدشتی  می گوید: مدیران عضو ستاد مدیریت بحران باید هر لحظه آمادگی لازم را برای وقوع بحران احتمالی داشته باشند و این نیازمند رصد دقیق و منظم است.

او گفت: همانگونه که استاندار محترم هم تاکید کردند، مردم عزیز انتظار دارند این اعلام آماده باش به دستگاه‌ها به طور ویژه باشد و مسئولان بیش از روز‌های عادی پای‌کار بوده و مدیریت لازم و تصمیم گیری سریع را در صورت بروز بحران اتخاذ کنند.

رئیس ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شوشتر با اشاره به گزارش سازمان هواشناسی مبنی پیش بینی بارندگی شدید در شهرستان در روز‌های پایانی هفته جاری، گفت: در صورتی که در نقطه‌ای دچار آبگرفتگی یا جاری شدن سیلاب‌های لحظه‌ای شدیم، تمام دستگاه‌ها و امکانات به صورت هماهنگ و یکپارچه باید کمک کنند و محدودیت‌های جغرافیایی نباید مانع خدمات‌رسانی به مردم شود.

به گفته او شهرداری شوشتر سالن مربوط به مدیریت بحران را فوراً آماده کرده و ملزومات آن را تهیه نماید تا اگر نیاز به جابجایی یا اسکان افرادی در آن‌جا شد این شرایط از قبل مهیا باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.