مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان گفت: از محل اعتبارات محرومیت‌زدایی دو مدرسه‌ی ۴۰ کلاسه به نام شهیدان سلیمانی و پورجعفری در حال احداث است.

امروز ۱۴ دی‌ماه با حضور خانواده سردار شهید حسین پورجعفری، مدیران کل نوسازی مدارس و آموزش و پرورش استان کرمان و نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، دبستان شش کلاسه‌ی سردار شهید حسین پورجعفری در شهر گلباف، زادگاه این شهید بزرگوار به بهره‌برداری رسید.

 این مدرسه با زیربنای آموزشی ۵۵۰ مترمربع در زمینی به مساحت ۲۵۰۰ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال احداث شده است.

 رضا هدایتی مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان در این مراسم گفت: از محل اعتبارات محرومیت‌زدایی دو مدرسه‌ی ۴۰ کلاسه در شهر کرمان به نام شهیدان سلیمانی و پورجعفری در حال احداث است که پیشرفت فیزیکی خوبی داشته‌اند.

وی تصریح کرد: اعتبارات محرومیت‌زدایی تنها در ۱۶ استان کشور پایدار است و استان کرمان نیز از جمله استان‌هایی است که از این اعتبار بهره می‌برند.

هدایتی افزود: تلاش ما بر این است که پروژه‌ی سردار سلیمانی را در بلوار هوانیروز شهر کرمان تا مهرماه سال آینده به بهره‌برداری برسانیم.

وی تصریح کرد: سعی ما در مجموعه‌ی اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان بر این است که در دهه مبارک فجر بیش از ۴۰۰ کلاس درس را در استان کرمان به بهره‌برداری برسانیم.

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان ضمن تکریم خانواده شهید سردار پورجعفری، گفت: باعث افتخار ماست که امروز خانواده معظم شهید سردار پورجعفری هم در این مراسم حضور دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار