معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت : آمادگی صادرات مازاد تولید مرغ توسط مرغداران استان به اقلیم کردستان عراق به منظور تعادل بازار مرغ و ایجاد درآمد ارزی وجود دارد.

محمدرضا عباسی معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت : امروز با حضور مسئولان اتاق بازرگانی اقلیم کردستان و اعضای اتحادیه مرغداران استان کرمانشاه و معاونت جهاد کشاورزی معاونت جلسه‌ای با هماهنگی اتاق بازرگانی و هماهنگی گمرک برگزار شد تا در رابطه با صادرات مرغ مازاد تولیدی استان کرمانشاه مذاکره شود.

وی اظهار کرد: با صادرات مرغ مازاد استان کرمانشاه تولید مرغ در استان پایدار و درآمد ارزی خوبی برای مرغداران و تولید کنندگان ایجاد خواهد شد.

معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: هم اکنون این استان یکی از مراکز تولید مرغ و گوشت است که اکنون در استان ۶۰۰ واحد مرغداری داریم که روزانه بالای ۲۰ تن تولید دارند و از این رو ما روزانه ۱۰۰ تن مرغ تولیدی مازاد داریم.

عباسی ادامه داد: می‌توانیم با صادرات مرغ تولیدی مازاد استان شاهد افزایش جوجه ریزی و تولید مرغ در استان و الگویی برای سایر مرغداران دیگر استان‌های کشور باشیم.

وی گفت: در این رابطه جلساتی با مقامات اقلیم کردستان و اعضای اتحادیه مرغداران توسط جهاد کشاورزی قصرشیرین صورت گرفته که امید است به زودی شاهد صادرات مرغ و دیگر محصولات تولیدی استان کرمانشاه به عراق باشیم .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.