از کشف ۱۱۳ کیلو تریاک در محور داراب-شیراز تا دستگیری سارقان در نقاط مختلف فارس

مهم‌ترین حوادث ۱۴ دی ماه ۱۴۰۱ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

مهم‌ترین حوادث روز چهارشنبه ۱۴ دی ماه ۱۴۰۱ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۱۱۳ کیلو تریاک در محور داراب-شیراز

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، ۱۱۳ کیلوگرم تریاک در بازرسی از یک سواری پژو در محور داراب-شیراز کشف کردند.

سردار یوسف ملک‎‌زاده جانشین فرمانده انتظامی استان فارس بیان کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان هنگام گشت زنی در محور داراب-شیراز به یک سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و دستور ایست را صادر کردند.

او با بیان اینکه راننده بدون توجه به ایست پلیس متواری شد، تصریح کرد: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ماموران انتظامی با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند سواری پژو را در ورودی شیراز توقیف کنند.

مواد مخدر

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه در بازرسی از آن خودرو، ۱۱۳ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد، تصریح کرد: در این خصوص یک قاچاقچی حرفه‌ای دستگیر و پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.

انهدام باند سارقان منازل مسکونی در کازرون

فرمانده انتظامی کازرون از دستگیری باند ۴ نفره سارقان منازل مسکونی در عملیات ماموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ اسماعیل زراعتیان فرمانده انتظامی کازرون بیان کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت منازل در شهرستان کازرون، دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

او ادامه داد: در همین رابطه کارآگاهان با انجام اقدامات فنی و تخصصی، ۴ سارق حرفه‌ای سابقه‌دار را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی آن‌ها را در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهشان در یک خانه باغ اطراف شهرستان کازرون دستگیر کردند.

سرهنگ زراعتیان تصریح کرد: متهمان در تحقیقات اولیه و با مشاهده مستندات پلیس به ۱۵ فقره سرقت به عنف منزل در شهرستان کازرون اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی کازرون در خصوص شیوه و شگرد این سارقان حرفه‌ای، بیان کرد: متهمان در روز و با حضور در منازل و تهدید مالک منزل با اسلحه و سلاح سرد اقدام به سرقت می‌کردند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: مقابله قاطعانه با مخلان امنیت و آرامش مردم از اولویت اصلی پلیس کازرون بوده و کارکنان فراجا برابر قانون با اینگونه افراد برخورد خواهد کرد.

کشف ۲۰ کیلو تریاک در نی ریز

فرمانده انتظامی نی‌ریز از کشف ۲۰ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک در بازرسی از سواری پژو در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ عظیم‌اله کرمی فرمانده انتظامی نی‌ریز اظهار کرد: در جهت اقدامات مبارزه‌ای با عناصر اصلی قاچاق مواد مخدر، مأموران ایست و بازرسی قطرویه هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی به یک سواری پژو ۲۰۶ مشکوک و دستور ایست را صادر کردند.

او افزود: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ماموران انتظامی موفق شدند با اقدامات فنی و تخصصی خودرو را توقیف و راننده را نیز دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی نی‌ریز با اشاره به اینکه در بازرسی از این خودرو ۲۰ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد، تصریح کرد: متهم پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.

کشف موتورسیکلت قاچاق در شیراز

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز از کشف یک دستگاه موتورسیکلت خارجی قاچاق به ارزش ۴ میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ فرج شجاعی فرمانده انتظامی شهرستان شیراز بیان کرد: به منظور اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران یگان امداد با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند فردی در منزل شخصی خود اقدام به نگهداری یک دستگاه موتورسیکلت خارجی قاچاق می‌کند که موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران با هماهنگی مرجع قضائی به محل مورد نظر اعزام و یک دستگاه موتورسیکلت خارجی قاچاق و بدون مدارک قانونی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شیراز با بیان اینکه کارشناسان ارزش موتورسیکلت قاچاق مکشوفه را ۴ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، گفت: در این راستا یک نفر دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شد.

کشف کالای قاچاق میلیاردی در داراب

فرمانده انتظامی داراب از کشف یک محموله البسه خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علیرضا نوشاد فرمانده انتظامی داراب بیان کرد: ماموران ایست و بازرسی قلاتویه داراب به منظور اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، هنگام کنترل محور‌های مواصلاتی به یک سواری پژو پارس مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: ماموران انتظامی در بازرسی از این خودرو موفق شدند ۸۳۰ ثوپ انواع البسه خارجی قاچاق و بدون مجوز را کشف و یک نفر را نیز دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی داراب با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش محموله مکشوفه را یک میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، گفت: راننده با تشکیل پرونده به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شد.

توقیف سواری حامل کالای قاچاق در کوار

فرمانده انتظامی کوار از توقیف سواری پژو پارس و کشف ۴۵ دستگاه مینی‌کیس به ارزش یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ سیدرحمان هاشمی فرمانده انتظامی کوار بیان کرد: ماموران پلیس آگاهی کوار هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی، به یک سواری پژو پارس مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او ادامه داد: ماموران موفق شدند در بازرسی از این خودرو ۴۵ دستگاه مینی‌کیس خارجی قاچاق و بدون مدارک قانونی کشف کنند.
فرمانده انتظامی کوار با بیان اینکه در این راستا یک نفر دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شد، افزود: ارزش این محموله قاچاق برابر نظر کارشناسان، یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

دستبند پلیس خفر بر دستان سارقان حرفه‌ای

فرمانده انتطامی خفر از دستگیری ۳ سارق حرفه‌ای با ۱۲ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حجت‌اله احمدیان فرمانده انتطامی خفر اظهار کرد: در جهت ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با سارقان، ماموران کلانتری ۱۱ پس از بررسی‌های فنی و تخصصی و هماهنگی با مرجع قضائی ۳ سارق حرفه‌ای را شناسایی و طی ۲ عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

او تصریح کرد: متهمان در تحقیقات پلیس در مواجهه با دلایل و مستندات پلیس به ۱۲ فقره سرقت قطعات لوازم خودرو، اماکن خصوصی، منزل و معابر اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی خفر با توصیه به شهروندان در خصوص رعایت نکات پیشگیرانه، بیان کرد: متهمان پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

دستگیری سارق ساختمان‌های نیمه کاره در جهرم

فرمانده انتظامی جهرم از دستگیری سارق ساختمان‌های نیمه کاره و خالی از سکنه در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ خسرو رزمجویی فرمانده انتظامی جهرم اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره و خالی از سکنه در سطح شهرستان جهرم، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقین در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: ماموران دایره تجسس کلانتری ۱۲ مطهری با بررسی فنی و تحقیقات میدانی، موفق شدند در این خصوص یک سارق را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی وی را دستگیر کنند.

دستبند بر دست متهم

فرمانده انتظامی جهرم بیان کرد: سارق در بازجویی پلیسی به ۱۴ فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره و خالی از سکنه اعتراف و حاضر به جبران خسارت شد.

سرهنگ رزمجویی با بیان اینکه سارق پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی و از آن طریق روانه زندان شد، به مالکان ساختمان‌های در حال ساخت توصیه کرد: ضمن رعایت هشدار‌های انتظامی و به کارگیری نگهبان مطمئن و مورد اعتماد، در صورت مشاهده افراد مشکوک سریعا با تماس ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار