رسالت دهه هشتادی‌ها و نودی‌ها آزادی بیت المقدس و ادامه راه سردار سلیمانی است

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: رسالت دهه هشتادی‌ها و نودی ها، آزادی بیت المقدس و ادامه راه سردار سلیمانی است.

سردار نقدی  در سومین یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز خوزستان گفت: شهید سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس از نوجوانی سنگر به سنگر دویدند و  همه آرزو و امید این دو عزیز رسیدن به شهادت بود که محقق شد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  با بیان اینکه سرادر سلیمانی ما را تا مرز‌های فلسطین  رساند و امروز مدافعان حرم پشت مرز‌های فلسطین صف بستند، ادامه داد: آزادی بیت المقدس و محو رژیم صهیونیستی خواسته سردار  بود و این ماموریت نیمه تمام ماند و امروز ما  بیش از همه مسئول هستیم تا آن را به اتمام برسانیم.

سردار نقدی گفت: نسل سلیمانی در سال ۵۷  به میدان آمدند  انقلاب باشکوه  اسلامی را  رقم زدند و ۲ هزار و ۵۰۰ سال حکومت شاهان و ظالمان را از این کشور  پاک کردند و برای اولین بار کشور را به دست مردم سپردند وانقلابی را تشکیل دادند که در آن از طاغوت خبری نیست.

او با بیان اینکه امروز شاهد شکوفایی این کشور  پیشرفت‌ها و درخشش‌ها هستیم، ادامه داد: کشوری که با پزشکان هندی و بنگلادشی طبابت می‌شد امروز صادر کننده خدمات پزشکی به ده‌ها کشور است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به رشادت‌های دهه هفتادی‌ها گفت: دشمن شکست خورده که به جنگ نیابتی تروریستی رو آورده بود و خودشان به تشکیل داعش اقرار کرده   و جنایتکارترین تروریست‌ها را با پول کشور‌های منطقه  پرورش دادند  و به جان امت اسلام انداختند تا کشور را درگیر جنگ داخلی کنند در این زمان دهه هفتادی‌ها به میدان آمدند، درخشیدند و مدافعان حرم شدند و با هدایت و فرماندهی سردار دلها، قهرمانانه در مقابل دشمنی که تصورش بر این بود که پاکسازی داعش ده‌ها سال طول می‌کشد معجزه وار به پیروزی رسیدند.

سردار نقدی می‌گوید: مطالعه گفتگو‌های شهدا باخدا، خاطره‌ها و خواندن وصیت نامه سردار دل‌ها  و ابراز  ارادت به شهید خوب و انسان ساز است،  اما در همه امور سلیمانی باید سرمشق باشد و باید از این تعالی راهی را جستجو کنیم.

او گفت: جوانان هر دهه‌ای یک ماموریت بزرگ و سنگین را انجام دادند و افتخارات جاودانی را برای امت گذاشتند  و امروز نوبت به دهه هشتادی‌ها و نودی‌های رسیده که ماموریت نیمه تمام شهید سلیمانی را به سرانجام برسانند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  ادامه داد: رسالت دهه هشتادی‌ها و نودی ها، آزادی بیت المقدس است و علت  وحشت زدگی دشمنان سابقه مقاومت نسل‌های متوالی ما است.

سردار نقدی با بیان اینکه به زودی خواهید دید که کاروان‌های زیارتی عازم بیت المقدس خواهند شد، افزود: شهید سلیمانی  با ارسال موشک و پهباد دست فلسطینی‌ها را پر کرد  تا از خود دفاع کنند و امروز آن‌ها صهیونیست‌ها را محاصره کردندو ماموریت و رسالت دهه هشتادی‌ها کابوس آمریکا، صهیونیست‌ها و زورگویان عالم است.

او ادامه داد: فضای ارشاد فضای خشونت نیست  رفتار معمولی و درست با  مهسا امینی را همه دنیا دیدند. کسی که بر اثر ضربه‌ای فوت می‌کند باید کبودی و زخم حاصل از آن وجود داشته باشد  و پزشکی قانونی و تیم پزشکان متخصص همه آزمایش‌ها را انجام دادند و همه گواهی دادند که قتلی در کار نبوده است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: دولت آمریکایی که صد‌ها هزار نفر را در افغانستان، عراق و ... کشت  و هیچکس آن‌ها را تحریم نکرد  و دنیا می‌داند  که همه نخست وزیر‌ها و رهبران امریکا و اروپا دروغگو هستند.

سردار نقدی به مردم توصیه کرد  وصیت نامه سردار را مطالعه کنند، وقتی انسان بزرگی وصیت نامه می‌نویسد می‌خواهد همه تجربه‌های خود را به مردم انتقال دهد، چون بعد از مرگ دستش از دنیا کوتاه می‌شود و آخرین فرصتش در نوشتن وصیت نامه است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می‌گوید: رهبر در بیانیه گام دوم انقلاب فرمودند نخستین و ریشه ای‌ترین جهاد امروز ما امیدآفرینی  و شکستن محاصره تبلیغاتی دشمن است  ما نباید اجازه دهیم دانش آموز گرفتار حصار‌های تبلیغاتی دشمن  شود و دروغ‌های فضای مجازی را باور کند.

سردار نقدی با بیان اینکه امروز مسئولیت تربیت نسل جدید بر عهده معلمانی است که مهمترین رسالتشان  تربیت  نسل واقع بین  است، گفت:  اگر می‌خواهیم نسلی را تربیت کنیم و آینده این کشور را به دست آن‌ها بسپاریم  که  راه شهید سلیمانی را ادامه دهد باید واقع بین باشند  و در  فضای خیالی و مجازی  و در برابر تصویرسازی‌های غلط دشمنان تسلیم نشوند.

 او ادامه داد: دانش آموز ان و جوانان  ما باید بدانند نمی‌توانند برای انتخاب سبک زندگی به دنبال یک هنرمند راه بیفتند و از او الگو برداری کنند،   چون باید سبک زندگی را از معلم اخلاق یاد بگیرندو باید هنر هنرمند را یاد گرفت نه سیاستش را.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.