تجهیزات راهداری و راهداران خراسان جنوبی با توجه به فصل سرما برای خدمات رسانی در جاده‌ها آماده باش هستند.

 

سپاهی رئیس اداره ماشین‌آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: با توجه به آغاز فصل سرما و امکان بارندگی‌های پیش رو در استان تجهیزات راهداری و راهداران به صورت شبانه روزی آماده باش هستند.

او افزود: هم اکنون ۱۴۵ خودروی نیمه سنگین و ۱۱۹ خودروی سنگین در استان مشغول فعالیت‌های راهداری هستند.

سپاهی با اشاره به طرح راهداری زمستانی و استقرار ۱۸۳ دستگاه ماشین آلات سنگین، نیمه سنگین و سبک در سطح استان عنوان کرد: در قالب این طرح ۲۳۲ راهدار و ۳۳ باب راهدارخانه مشغول خدمات رسانی به کاربران جاده‌ای و هم استانی‌ها هستند.

رئیس اداره ماشین‌آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ادامه داد: در ۹ ماهه امسال ماشین آلات راهداری خراسان جنوبی در سطح محور‌ها بیش از ۴۴ هزار ساعت فعالیت دارند.

او اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون ۲ هزار و ۴۲۷ مورد تعمیرات بر روی ماشین آلات انجام و بیش از ۱۱ هزار قطعه انواع لوازم یدکی برای راه اندازی ماشین آلات خریداری شده است.

سپاهی تصریح کرد: علاوه بر فعالیت‌های تعمیر و نگهداری ماشین‌آلات، بازسازی ۱۰ دستگاه ماشین آلات راهداری با اعتبار بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال در حال انجام و تعمیر و راه اندازی تعداد دیگری از ماشین آلات متوقف نیز در دست اقدام است.

رئیس اداره ماشین‌آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: از ابتدای طرح زمستانه با توجه به ورود چندین سامانه بارشی به استان حدود ۳ هزار و ۷۳۰ کیلومتر از محور‌های استان به وسیله ماشین آلات راهداری و راهداران استان بازگشایی و نمکپاشی شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.