ضرورت تردد در محور‌های مواصلاتی استان زنجان با زنجیرچرخ

تردد در محورهای کوهستانی و گردنه های استان زنجان به دلیل بارش برف با زنجیرچرخ امکان پذیر است.

محمدی رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان زنجان گفت : راه‌های ارتباطی استان باز است و به دلیل بارش برف دیشب و کولاک موضعی تردد با زنجیر چرخ در محورهای کوهستانی امکان پذیر است.

محمدی افزود : در پی بارش برف دیشب و لغزندگی جاده ها ضروری است رانندگان برای تردد در سایر محورهای مواصلاتی استان زنجیرچرخ به همراه داشته باشند.

وی گفت : آزاد راه زنجان _تبریز و زنجان _ میانه مه ناپایدار و کولاک موضعی دید رانندگان را کاهش داده است.

محمدی با اشاره به اینکه شامگاه روز گذشته همه محور‌های استان زنجان درگیر بارش برف بود، گفت: روز گذشته (۱۴ دی‌ماه) در همه محور‌های اصلی استان از جمله تا کیلومتر ۵۰ اتوبان زنجان _ تبریز، جاده ترانزیتی زنجان _ میانه، تا کیلومتر ۶۰ اتوبان زنجان _ قزوین، جاده ترانزیتی زنجان _ قزوین و سایر جاده‌های کوهستانی نظیر سلطانیه _ قیدار، زنجان _ بیجار، زنجان _ ماهنشان و زنجان _ طارم شاهد بارش برف بودیم.

وی گفت :پس از خروج سامانه بارشی شاهد جابه‌جایی هوا و کولاک خواهیم بود که ضروری است رانندگان و کاربران جاده‌ای با تجهیزات کافی راهی جاده‌ها شوند.

این مسئول با تاکید بر اینکه در این شرایط قبل از سفر باید اطلاعات راه از مجاری رسمی پیگیری شود، گفت: سفر‌های زمستانی باید با آمادگی انجام شود تا در صورت گرفتار شدن در شرایط نامناسب، امکان مدیریت شرایط وجود داشته باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.