معاون گردشگری کشور گفت: رویداد اردبیل ۲۰۲۳ یک فرصت مهم برای اردبیل و ایران است که باید از این فرصت به نحو احسن استفاده کنیم.

علی اصغر شالبافیان گفت: رویداد اردبیل ۲۰۲۳ یک فرصت مهم برای اردبیل و ایران است و ما در این راستا به دنبال برگزاری تعدادی برنامه روتین نیستیم و می‌خواهیم از این فرصت به نحو احسن استفاده کنیم.

معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی جلسه ستاد استانی رویداد بین‌المللی اردبیل ۲۰۲۳ افزود: اردبیل استان مهم و محوری در تاریخ ایران است و علاوه بر آن با توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در حوزه گردشگری به عنوان پایتخت گردشگری کشور‌های عضو اکو انتخاب شده است که باید از این فرصت استفاده شود.

شالبافیان تاکید کرد: از نظر تامین اعتبار برای اجرای برنامه‌ها با تمام توان پیگیر هستیم و اگر برنامه‌های شاخصی پیش بینی شود فکر نمی‌کنم مشکلی در تامین اعتبار وجود داشته باشد.

او ادامه داد: در این جلسه برنامه‌های اجرایی رویداد بررسی شد و به تفاهمی با استان برای انتخاب و اجرای برنامه‌های مهم رسیدیم تا روی آن‌ها تمرکز کنیم و همچنین مقرر شد جلسه‌ای با مجمع نمایندگان استان شکل بگیرد تا از ظرفیت آن‌ها نیز برای برگزاری رویداد اردبیل ۲۰۲۳ استفاده کنیم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.