محمدصادق معتمدیان امروز در سفرخود به شهرستان پیرانشهر با حضور در شهرک صنعتی این شهرستان از واحد تولید سیم و کابل بازدید و از نزدیک مشکلات این واحد تولیدی را بررسی کرد.

معتمدیان، ضمن بازدید از مرحله توسعه واحد تولید سیم و کابل پیرانشهر با مدیران و کارشناسان این واحد تولید دیدار و گفتگو کرد.

استاندارآذربایجان غربی، در این سفر ضمن دیدار با خانواده معظم شهدا با مردم بخش‌ها و شهرها، در برخی روستا‌های شهرستان پیرانشهر نیز حضور یافته و از نزدیک مسایل و مشکلات آنان را بررسی و با مردم گفتگو می‌کند.

در این سفر که اعضای شورای برنامه ریزی و توسعه استان هم حضور دارند، ظرفیت‌های شهرستان بررسی شده و در زمینه رفع مشکلات مردم و راهکار‌های شتاب بخشیدن به توسعه پیرانشهر تصمیم گیری خواهد شد

معاونین استاندار آذربایجان غربی و مدیران استانی و ستادی استانداری هم در این سفر از زیرساخت‌های عمرانی، بازدید و وضعیت پروژه‌ها و واحد‌های مشکل دار را بررسی کرده و با دهیاران و مردم هم دیدار چهره به چهره خواهند داشت و سپس برگزاری جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان را در دستور کار سفر خود به این شهرستان قرار خواهند داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.