برای حفظ سلامتی خود هوشمندانه خرید کنید

بسیاری از افراد با کنترل تغذیه خود از ابتلاء به بیماری های گوناگون جلوگیری می کنند.

دکتر دونالد هنسرود پزشک کلینیک مایو، سال ۲۰۲۳ را با خوش بینی و استراتژی‌های خلاقانه برای موفقیت در مورد سلامتی آغاز می‌کند.سال جدید می‌تواند زمان خوبی برای شروع یک روال جدید و سالم‌تر باشد.

اما واقعیت این است که اکثر مردم، اگرچه ممکن است چنین هدفی داشته باشند در نهایت در دو هفته اول تصمیمات خود را کنار می‌گذارند.

دکتر هنسرود گفت: مهم است که با نگرش درست وارد سال جدید شویم. تمرکز نکردن روی وزن هدف و تغییر آن به عنوان فرصتی برای بهتر غذا خوردن، حرکت بیشتر و مهمتر از همه احساس بهتر می‌تواند ما را به موفقیت نزدیک کند.

او افزود: افراد می‌توانند ورزش و تغذیه سالم را بخشی از سبک زندگی خود قرار دهند و سلامت خود را بهبود بخشند و وزن خود را در طول سال مدیریت کنند.

وی ادامه داد: اولین گام‌ها به سمت مدیریت وزن می‌تواند طاقت‌فرسا، پیچیده و استرس‌زا باشد، اما لزومی ندارد، با فشار زیاد و اجباری که نهایتا ما را به سمت انصراف از تصمیممان پیش ببرد برای این امر اقدام کنیم.یکی از استراتژی‌هایی که می‌تواند کمک کند، برنامه ریزی است. اگر برنامه ریزی نکنیم، ممکن است مجبور شویم هر چه در دسترس است بخوریم و ممکن است انتخاب‌های خوبی نداشته باشیم.بنابراین، قدم بسیار مهم برنامه ریزی است.

ابتدای امر، برنامه ریزی هوشمندانه برای خرید خوراکی‌های سالم و طبیعی سهم به سزایی در روش تغذیه ما خواهد داشت.

گنجاندن تمام مواد غذایی طبق هرم ارزش آن ها به برنامه ریزی ما کمک می کند. برای این منظور می توان از مشاوره های آنلاین یا حضوری کارشناسان تغذیه بهره برد.

منبع: سایت مدیکال اکسپرس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار