مسافران بدون تجهیزات و زنجیر چرخ به جاده ها نروند

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه ها گفت: با توجه به بارش برف و کولاک در برخی محورها به مسافران توصیه می شود که بدون تجهیزات به جاده نروند.

آقای ایمان محرابی نیا گفت: در حال حاضر شاهد تردد روان در محورهای چالوس ، هراز و فیروزکوه و آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت)شاهد ترافیک سنگین در آزادراه تهران _کرج – قزوین حدفاصل گرمدره تا پل فردیس و محدوده مهرویلا و  آزادراه قزوین – کرج محدوده پل مهرشهر و حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس هستیم.

 به گفته مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور، در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه و آزادراه تهران – شمال دارای بارش پراکنده برف و باران و آزادراه قزوین - رشت دارای بارش باران هستیم.

 او گفت : در حال حاضر  شاهد  بارش برف و باران در برخی از محورهای استان های البرز ، تهران ، اردبیل ، مازندران ، همدان ، مرکزی ، لرستان، خراسان رضوی، خراسان شمالی و کرمان  بارش باران و در برخی از محورهای استان های گیلان ، ایلام ، کرمانشاه ، بوشهر، هرمزگان ، فارس ، قم ، گلستان ، یزد و کهگیلویه و بویر احمد  هستیم.

گفتنی است سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برای فردا از بارش باران همراه با رعد و برق، احتمال تگرگ، وزش باد شدید و در ارتفاعات بارش برف در استان‌های فارس، هرمزگان و بوشهر خبر داد و از کاربران جاده‌ای و مسافران خواست ضمن کسب آخرین اطلاعات وضعیت راه‌ها از سامانه‌های اطلاع رسانی ۱۴۱، هنگام تردد احتیاط لازم را داشته و اقدامات پیشگیرانه انجام دهند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار