شهر خانوک امروز میزبان دومین کاروان راهیان نور مقاومت متشکل از ۱۰۰۰ دانشجوی دانشگاه فرهنگیان سراسر کشور بود.

این دانشجویان با حضور در گلزار مطهر شهدای شهر خانوک و یادمان سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی بار دیگر با آرمان‌های والای امام راحل، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و شهدای گرانقدر به ویژه سردار دل‌ها سپهبد حاج قاسم سلیمانی تجدید پیمان کردند.

سردار حاج باقری فرمانده گردان تخریب لشکر ۴۱ ثارالله در اجتماع باشکوه دانشجویان به بیان خاطراتی از دوران ۸ سال دفاع مقدس پرداخت.

 او با اشاره به سیره رفتاری و روحیه شهادت طلبی حاج قاسم سلیمانی، این شهید والا مقام را نماد ملی مقاومت و الگوی رفتاری تمامی آزادی خواهان جهان عنوان کرد.

شریعتی نماینده مردم شهرستان‌های زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی هم اخلاص را مهمترین ویزگی سردار حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد و بر تبیین و ترویج دستاورد‌های مکتب شهید سلیمانی به نسل جوان تاکید کرد و گفت: همه اقشار به ویژه دستگاه‌های فرهنگی و آموزشی بایستی در این زمینه تلاش کنند.

حجت الاسلام غفوری امام جمعه شهر خانوک هم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر به ویژه سردار سلیمانی، ولایتمداری را از بارزترین خصوصیات مردم شهید پرور خانوک و وجود ۶۰ شهید سرافراز را از افتخارات این شهر دانست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.