رئیس اداره پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اداره‌ کل هواشناسی خراسان جنوبی گفت: بارش پراکنده باران تا اوایل هفته آینده در استان ادامه دارد.

 

نخعی رئیس اداره پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اداره‌ کل هواشناسی خراسان جنوبی گفت: با نفوذ توده هوای ناپایدار به جو استان از عصر روز گذشته تا امروز آسمان در برخی نقاط برفی و بارانی است.

او افزود: باران‌های پراکنده امروز در نیمه شمالی استان ادامه دارد و در نقاط مرتفع و گذرگاه‌های کوهستانی نیز شاهد بارش برف و تشکیل مه هستیم.

نخعی بیان کرد: بیشتر بارندگی‌ها در مناطق شمال غربی است و امکان لغزندگی جاده نیز وجود دارد که انتظار می‌رود رانندگان با توجه به تشکیل مه و کاهش دید افقی، تردد ایمن را جدی بگیرند.

رئیس اداره پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اداره‌ کل هواشناسی خراسان جنوبی عنوان کرد: در این مدت مقداری از شدت سرما و یخبندان کاسته می‌شود و با تقویت سامانه کم‌فشار انتظار داریم بارندگی های پراکنده تا اوایل هفته آینده به خصوص در نقاط شرقی استان ادامه داشته باشد.

او اظهار کرد: برای یکشنبه هفته آینده هوا صاف تا قسمتی ابری پیش‌بینی می‌شود و مجدد از روز دوشنبه افزایش تدریجی ابر را شاهد خواهیم بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.