امام جمعه موقت بیرجند گفت: مکتب سلیمانی مکتب بصیرت و مقاومت است و ریشه در مکتب اهل بیت دارد.

حجت الاسلام مختاری امام جمعه موقت بیرجند در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به اینکه جایگاه والای سردار دل‌ها باعث شد تا رهبر معظم انقلاب از مکتب سلیمانی نام ببرند گفت: مکتب سلیمانی مکتب بصیرت و مقاومت است که ریشه در مکتب اهل بیت دارد و همه باید عهد ببندیم در مسیر این مکتب حرکت کنیم.

او با اشاره به اینکه استقلال و سربلندی ایران در پرتو نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است افزود: امروز استکبار جهانی برای اینکه بتواند دوباره بر ایران سلطه یابد سبک زندگی اسلامی را نشانه رفته و در یک جنگ شناختی به سراغ جوانان و نوجوانان رفته که باید همه به ویژه خانواده‌ها و نهاد‌های فرهنگی هوشیار باشند و این توطئه را خنثی کنند.

حجت الاسلام مختاری با اشاره به اینکه راه رسیدن به معرفت و بصیرت، تفکر است عنوان کرد: دشمنان به دنبال این هستند که با سرگرم کردن مردم به مسائل مختلف، قدرت تفکر را از مردم بویژه جوانان بگیرند که باید همه هوشیار باشیم.

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به اینکه همه باید در عمل پیرو ولی فقیه باشیم ادامه داد: امروز پرچم عزت اسلام و ایران در دستان رهبر معظم انقلاب است و مردم هیچ گاه دست از حمایت از پیشوای خود بر نخواهند داشت.

برچسب ها: نماز جمعه ، امام جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.