مهم‌ترین وظیفه جریان دانشجویی دفاع از انقلاب در سنگر دانشگاه است

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور گفت: جریان دانشجویی در تسخیر لانه جاسوسی، در دفاع از کیان انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و تشکیل بسیج دانشجویی و حضور در عرصه‌های خدمت رسانی به مردم و محرومیت‌زدایی تا امروز پیش‌قراول و پیشران است.

محمد حسین کفعمی گفت: جریان دانشجویی از پیروزی انقلاب اسلامی در همه عرصه‌هایی که نیازمند نقش آفرینی بود حضور پیدا کرد و تاثیرگذار بود.

او می‌گوید: جریان دانشجویی در تسخیر لانه جاسوسی که امام آن را انقلاب دوم نامید، در دفاع از کیان انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، پایان جنگ تحمیلی و تشکیل بسیج دانشجویی و حضور در عرصه‌های خدمت رسانی به مردم و محرومیت‌زدایی تا امروز پیش‌قراول و پیشران است.

به گفته رئیس سازمان بسیج دانشجویی خدا را شاکریم که در سنگر دانشگاه که مهم‌ترین سنگر نقش‌آفرینی علم و جهاد حضور پیدا کرده‌ایم.

او گفت: این فداکاری‌ها برای آن است که بتوانیم در انقلاب اسلامی با عزت و افتخار زندگی کنیم. مهم‌ترین وظیفه ما دفاع از انقلاب در سنگر دانشگاه است.

این مقام مسئول گفت: ان شاءالله این برنامه و برنامه‌های بزرگداشت شهدا با قوت بیشتری پیگیری و اجرا بشوند و بتوانیم نقش جدیدی را در ایجاد یک حرکت عمومی برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی در بین آحاد جامعه اجرایی کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.