مدیرعامل بنیاد کرامت امام رضا (ع) گفت: دانشگاه و مکتب امام حسین (ع) به وسعت تاریخ است که در هیچ دانشگاه و مدرسه‌ای تدریس نشده است.

سردار حسین یکتا در مراسم تجلیل از فعالان اربعین حسینی در یاسوج گفت: درس‌هایی که از عاشورا می‌توان گرفت، در گفتار و کردار امام حسین (ع) و یارانش دیده می‌شود و کسی که به دقت در مجموعه این واقعه بنگرد، درس‌هایش انسان ساز است.

او افزود: راه و سیره سید الشهداء الگوی مبارزاتی ملت‌های آزاده جهان و دانشگاه و مکتب امام حسین (ع) به وسعت تاریخ است که در هیچ دانشگاه و مدرسه‌ای تدریس نشده است.

سید علی احمد زاده، استاندار کهگیلویه و بویراحمد قدم برداشتن برای امام حسین (ع) را ذخیره برای آخرت خود عنوان کرد و گفت: عبادت و نزدیک شدن به خدا و اهل بیت، ارزش‌های بهشت را به ما نزدیک‌تر می‌کند.

او با اشاره به اینکه باید راه و روش و منش امام حسین (ع) را به نسل جوان نشان دهیم، افزود: اگر جوانان راه و روش امام حسین (ع) و قیام او را درک کنند قطعا گمراه نخواهند شد.

احمدزاده همچنین از ساخت یک موکب در شلمچه خبر داد و اضافه کرد: تا قبل از اربعین سال آینده این موکب افتتاح و بخش اعظمی از مشکلات زائران را برطرف می‌کند.

در پایان این مراسم از ۲۵٠ نفر از خادمان و موکب داران و ستاد اربعین کهگیلویه و بویراحمد با اهداء لوح تجلیل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.