رئیس اداره دامپزشکی رامهرمز گفت: ۲۶ پرونده تخلف بهداشتی دامپزشکی در رابطه با فرآورده‌های خام دامی به تعزیرات حکومتی ارجاع داده شد.

بهروز حقیقی گفت: در طی یکسال اخیر، نظارت‌های بهداشتی توسط کارشناسان دامپزشکی از مراکز مختلف تولید، توزیع، نگهداری و عرضه فرآورده‌های خام دامی شامل کشتارگاه، انواع مراکز عرضه گوشت قرمز و سفید، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، سوپر مارکت‌های عرضه کننده شیر و تخم مرغ، قصابی ها، رستوران‌ها و کبابی‌ها در سطح شهرستان مورد ارزیابی قرار گرفته اند.

 رئیس اداره دامپزشکی رامهرمز می گوید: در این مدت ۲۶ پرونده قضایی به تعزیرات حکومتی شهرستان رامهرمز ارجاع شده که در مجموع متخلفین به ۲۴۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم گردیده اند.

به گفته او بازرسان دامپزشکی به منظور حفظ سلامت و امنیت غذایی مردم بر نگهداری و عرضه فرآورده‌های خام دامی، سردخانه‌ها، مراکز توزیع، فروشگاه‌های عرضه نظارت مستمر و دقیقی دارند و در امر سلامت به هیچ وجه کوتاه نمی‌آیند.

همچنین از شهروندان نیز خواست درصورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی مراتب را از طریق تماس با شماره تماس ۴۳۵۲۳۱۱۰ به اداره دامپزشکی اطلاع دهند تا در کمترین زمان موضوع بررسی شود و از خرید گوشت دام از افراد دوره گرد و فاقد هویت خودداری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.