استاندار کردستان امروز به همراه جمعی از مسئولین استانی از پروژه تقاطع غیر هم سطح گاران در مسیر جاده جدید سنندج مریوان بازدید کرد.

استاندار کردستان امروز به همراه جمعی از مسئولین استانی از پروژه تقاطع غیر هم سطح گاران در مسیر جاده جدید سنندج مریوان بازدید کر. صبح امروز استاندار کردستان همراه جمعی از مسئولین استانی در سفر به شهرستان مریوان از پروژه‌های تقاطع غیرهمسطح گاران و ایستگاه پمپاژ سلسی بازدید کرد.

استاندار کردستان در این بازدید با بیان اینکه احداث این پروژه از سال ۹۸ شروع شده است، اظهار داشت: اعتبار تخصیص داده شده به این پروژه باید هزینه و تجهیزات و طرح نیز تامین شود.

عرفان مرادی، نماینده شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل نقل کشور گفت: پروژه تقاطع غیرهمسطح گاران در جاده مریوان از سال ۹۸ به پیمانکار واگذار شده است.

او افزود: تاکنون ۳۰ میلیارد تومان برای این طرح هزینه شده و پیمانکار نیز ۱۰ میلیارد تومان طلب دارد.

مرادی عنوان کرد: طول پل ۳۵۰ متر و عرض آن ۱۲.۵ متر است.

او افزود: در حال حاضر در مجموع ۴۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مرادی خاطرنشان کرد: از محل مصوبات سفر رییس جمهور ۳۰۰ میلیارد تومان برای پروژه در نظر گرفته شده که تا کنون ۴۵ میلیارد تومان آن تخصیص داده شده است.

نماینده شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل نقل کشور در کردستان ادامه داد: برای اتمام پروژه تقاطع غیرهمسطح گاران که ادامه همان مسیر طرح جاده سنندج مریوان است، ۱۲۰ میلیارد تومان دیگر نیاز است.

استاندار کردستان امروز همچنین در جریان سفر به شهرستان مریوان از ایستگاه پمپاژ سلسی این شهر بازدید کرد.

استاندار کردستان همچنین با حضور در گلزار شهدا، به شهدای شهرستان مریوان ادای احترام کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.