مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: شهید سلیمانی تربیت یافته مکتب حضرت امام خمینی (ره) بود.

 

حجت الاسلام رضایی امروز شنبه ۱۷ دی در مراسم سالگرد شهادت شهید سلیمانی در گرگان گفت: خداوند فرمود شهدا زنده اند و نزد خدای خود روزی می‌خورند، انسان‌ها اگر مورد توجه خداوند قرار بگیرند می‌شود شخصیتی مانند حاج قاسم.

او افزود: مردم در تشییع پیکر شهید سلیمانی حضور گسترده‌ای داشتند و این نشان دهنده محبوبیت و عظمت ایشان در بین مردم است.

حجت الاسلام رضایی گفت: زندگی سردار سلیمانی را می‌توان به سه دوره تقسیم کرد؛ دوران اول جنگ تحمیلی، دوران دوم در امنیت مرز‌های شرقی، دوران سوم در سپاه قدس.

او افزود: حاج قاسم کار را به خاطر خدا انجام می‌داد، متوسل به ائمه اطهار (ع) می‌شد و دعای پدر و مادر و رزق حلال وی را به شخصیتی خاص و محبوب تبدیل کرد.

سردار علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا هم در این مراسم گفت: وقتی سوابق شهید سلیمانی را مرور می‌کنیم می‌بینیم که این مرد بزرگ در مکتب امام خمینی (ره) اقداماتی را انجام داده که الحق والانصاف مردم هم در مراسم تشییع پیکر ایشان حقش را ادا کردند.

او افزود: نقش شهید سلیمانی در پیروزی جنگ تحمیلی ۸ ساله و در ایجاد امنیت در مرز‌های شرقی کشور ما بی بدیل است.

سردار ملک شاهکوهی ادامه داد: امروز باید بدانیم دشمن ما را رها نکرده است البته که ما هم آن‌ها را رها نکرده و نخواهیم کرد و این جنگ دو طرفه وجود دارد.

او افزود: امیدوارم همانگونه که تا امروز  پای آرمان‌های انقلاب ایستاده ایم در آینده هم به همین صورت پای آرمان‌های نظام و انقلاب بمانیم.                                                                                                                                                                                                                   

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.