فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان شرقی از رفع تصرف ۳۰ هکتار از تصرفات غیرقانونی در اسپیران تبریز خبر داد.

آقای علی‌فام گفت: در راستای حفاظت و صیانت از عرصه‌های منابع طبیعی و جلوگیری از تضییع حقوق عامه و ممانعت از دست‌اندازی زمین خواران به اراضی ملی۳۰ هکتار از تصرفات غیرقانونی در منطقه پلاک سفیدان عتیق (داش اسپیران) تبریز رفع تصرف شد.

وی افزود: این اراضی ملی به صورت غیرقانونی تصرف شده بودند و برابر دستور دادستانی تبریز و دستور مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان در جهت اجرای حکم تخریب، این اراضی ملی به مدیریت منابع طبیعی استان بازگشت.

وی خاطرنشان کرد: این اراضی ملی توسط کلاهبرداران به افراد حقوقی فروخته شده بود که با دستور مقام قضایی عملیات رفع تصرف با قاطعیت اجرا شد.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان شرقی با تأکید بر اینکه در حفاظت از منابع طبیعی و اراضی ملی استان با هیچ فرد و گروهی کمترین مماشاتی نخواهیم داشت، گفت: با خرید و فروش اراضی ملی و منابع طبیعی برابر قانون برخورد می‌شود.

آقای علی فام از افراد حقیقی و حقوقی خواست در موارد مشکوک در جهت پیشگیری از کلاهبرداری و پیش از انجام معامله به حد کافی دقت کرده و موضوع را از ادارات منابع طبیعی در شهرستان‌های مختلف استان استعلام کنند، چرا که با متخلفان برابر قانون و بدون مماشات برخورد خواهد شد.

برچسب ها: رفع تصرف ، اراضی ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.