افتتاح ۷۹ طرح محرومیت زدایی در استان سمنان

همزمان با سراسر کشور و در ارتباط ویدئو کنفرانسی با فرمانده کل سپاه، ۷۹ طرح محرومیت زدایی در استان سمنان به بهره برداری رسید.

 امروز همزمان در کشور ۳۰۵۰ طرح محرومیت زدایی مردم پایه بسیج به مناسبت هفته مقاومت و سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی افتتاح شد که ۷۹ طرح سهم استان سمنان بود.

سردار سلامی در این نشست مجازی ضمن قدردانی از جهادگران حوزه قرارگاه محرومیت زدایی گفت: رسالت همه ما ساختن ایران قوی، پیشرفته و با مردمی در رفاه و امنیت است، و به رغم توطئه چینی دشمنان عزم جدی برای محرومیت زدایی و ریشه کن کردن فقر وجود دارد.

سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم استان سمنان گفت: طرح‌هایی که امروز در استان سمنان بهره برداری شد شامل ۸ پروژه مسکن محرومان، ۱۱ پروژه آب رسانی، ۳۰ پروژه راه‌های روستایی، ۳۰ پروژه جهاد روشنایی است.

به گفته وی، در سه سال اخیر ۲۸۰۰ طرح محرومیت زدایی در استان سمنان اجرا شده و ۱۵۰ طرح نیز در دست اجراست که در دهه فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید.

فرمانده سپاه قائم استان سمنان گفت: در ایام شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی ۵ هزار بسته در بین خانواده‌های کم برخوردار توزیع شد و چندین زندانی جرائم غیر عمد نیز از زندان آزاد شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.