نبود اعتبار بهانه‌ای برای مناسب سازی نشدن ادارات

معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی خراسان جنوبی گفت: نداشتن اعتبار در تعدادی از دستگاه‌های اجرایی استان راهی برای فرار از مناسب سازی شده است.

شیخانی معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه تعدادی از دستگاه های اجرایی استان به بهانه نبود اعتبار، ادارات خود را مناسب سازی نمی‌کنند گفت: به طور کلی وضعیت مناسب سازی از سوی دستگاه‌های اجرایی استان مناسب است.

او با اشاره به اینکه مناسب سازی در ۳ دستگاه اجرایی از جمله میراث فرهنگی، دانشگاه بیرجند و تعزیرات حکومتی زیر ۵۰ درصد است افزود: نیاز است تا این ۳ دستگاه بیشتر پای کار بیایند و به فکر مناسب سازی باشند.

شیخانی اظهار کرد: مناسب سازی معابر تنها برای معلولان نیست بلکه شامل مادران باردار، ایثارگران، مادرانی که دارای فرزند کوچک هستند و باید با کالسکه وارد مکان شوند می‌شود.


بیشتر بخوانید


او ادامه داد: هم اکنون نیاز است تا دستگاه‌های اجرایی در ساخت‌ و ساز‌های جدید توجه بیشتری به مناسب سازی کنند.

شیخانی عنوان کرد: خوشبختانه در طرح نهضت ملی در تمامی شهرستان‌ها به جز بیرجند ساخت مسکن به صورت ویلایی انجام می‌شود و مشکلات کمتری برای معلولان در این شهرستان ها خواهیم داشت.

معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان گفت: هم اکنون بانک اطلاعاتی برای معلولانی که نیاز به فضاسازی معابر دارند صورت گرفته و به اداره کل راه و شهرسازی ارائه شده است و امیدواریم در ساخت و ساز‌های مسکن ملی در شهرستان بیرجند این موضوع در نظر گرفته شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.