رشد ۲۸ درصدی تردد خودرو‌های سنگین خوزستان در آبان ماه امسال

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از رشد ۲۸ درصدی تردد خودرو‌های سنگین در آبان ماه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال خبر داد.

لاله صاحبی ثبت تردد در آبان ماه امسال را ۲۱ میلیون و ۳۰۷ هزار و ۷۰۵ خودرو در جاده‌های خوزستان دانست که سهم تردد خودرو‌های سنگین با رشد ۲۸ درصدی نسبت به مدت مشابه قبل بیش از ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار خودرو بود.

او افزود: در ۹ ماه امسال نیز ۱۸۰ میلیون و ۹۵۱ هزار و ۵۲۱ تردد در محور‌های خوزستان به ثبت رسید که نسبت به مدت مشابه پارسال ۲۸ درصد رشد را نشان می‌دهد.

خانم صاحبی همچنین یادآور شد که تردد خودرو در محور‌های استان نیز ۲۸ درصد رشد داشته و در بازه زمانی یاد شده بیشترین تردد در محور‌های اهواز - شوش، ماهشهر - بندر امام خمینی (ره) و شوش - الوان به ثبت رسیده است.

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان با اشاره به رشد ۹ درصدی تردد خودرو‌های سنگین در ۹ ماه امسال گفت: در این مدت ۲۸ میلیون و ۷۷۱ هزارو ۳۶۲ دستگاه خودروی سنگین در جاده‌های خوزستان تردد داشتند.

خوزستان یکی از مهم‌ترین مقاصد کالا‌های وارداتی و محل پهلوگیری کشتی‌ها است که انتقال این کالا‌ها به مراکز استان و تامین مایحتاج مردم و انتقال آن از طریق تردد خودرو‌های سنگین انجام می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار