در سفر کاروان خدمت به روستا‌های آرادان، اجرای طرح محرومیت زدایی و آب رسانی به محله اُبّه الیکایی و میرزا علی آقایی آغاز شد.

 استاندار سمنان و جمعی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی این استان و نیز فرماندار آرادان و مسئولان این شهرستان به همراه نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی در قاب طرح کاروان خدمت، به دیدار مردم روستا‌های سرآبرود، حسین آبادکرد‌ها و فروان رفتند و در این سفر، اجرای طرح آب رسانی به محله اُبّه الیکایی و میرزا علی آقایی شهرستان آرادان آغاز شد.

این طرح شامل ۵ کیلومتر لوله گذاری برای انتقال آب با اعتباری بالغ بر ۲۰میلیارد ریال است.

استاندار سمنان در جمع روستاییان با اشاره به حضور کاروان خدمت در بیش از ۲۷۰ روستای این استان و تصویب بیش از ۴۹۲ مصوبه در سفر‌های شهرستانی گفت: تاکنون بالغ بر ۷۵ درصد این مصوبات اجرایی شده است.

سید محمدرضا هاشمی افزود: عملیات اجرایی پل غیر همسطح آرادان یکی از مطالبات بحق مردم آرادان بود که پس از چندین سال انتظار، آغاز شده است.

وی تاکید کرد: تقویت اقتصاد روستا، مهاجرت معکوس، ایجاد اشتغال، توسعه صنایع دستی و تولید ثروت از برنامه‌های دولت در حوزه توجه به روستاهاست.

اردشیر مطهری، نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی هم برگزاری برنامه کاروان خدمت را در دسترسی بیشتر مردم به مسئولان مهم و موثر ارزیابی کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.