استاندار خراسان جنوبی گفت: بازرسی های نظام مند و برخورد قاطع با متخلفان در دستور کار است.

 قناعت در ستاد تنظیم بازار استان با اشاره به اینکه باید بازرسی از واحدهای صنفی هدفمند باشد؛ گفت: مردم باید تاثیر این بازرسی‌ها را در بازار ببینند و باید با متخلفان برخورد قاطع شود.

وی با اشاره به اینکه تامین کالا‌های مورد نیاز و چگونگی عرضه و قیمت آن بسیار مهم است، گفت: متولیان حوزه بازار باید از هم اکنون برای پایان سال و ماه مبارک رمضان برای تامین و ذخیره سازی اقلام مختلف از جمله گوشت و میوه برنامه ریزی کنند.

اشرفی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار هم گفت: در تامین کالا‌های اساسی هیچ کمبودی در بازار نیست.

روشن مدیر پشتیبانی امور دام استان نیز گفت: تمام مطالبات مرغداران و دامداران استان پرداخت شده است

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان نیز در این جلسه تعداد پرونده‌های ورودی به تعزیرات حکومتی در ۹ ماهه امسال را ۳ هزار و ۱۴۰ پرونده اعلام کرد و گفت: در این مدت همچنین ۳ هزار و ۱۳۶ پرونده رسیدگی شده است.

روشن مدیر پشتیبانی امور دام استان هم گفت: تمام مطالبات مرغداران و دامداران استان پرداخت شده است

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: با توجه به افزایش قیمت گوشت گرم قرمز به منظور تنظیم بازار در حوزه گوشت منجمد گوشت منجمد گوساله و گوسفند بین مباشرین شهرستانی توزبع شده است.

جعفری با بیان اینکه ۴۹ تن گوشت گوسفندی و ۹۸ تن گوشت گوساله به صورت پنج تیکه عرضه می‌شود؛ افزود: در شهرستان‌های بیرجند و قائنات به دلیل جمعیت بیشتر؛ عرضه به صورت هوشمند و توسط سامانه پُس سام صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه توزیع از فردا در شهرستان‌ها انجام می‌شود، گفت: گوشت توزیع شده از کیفیت بالایی برخورد است و قیمت بین ۱۳۰ تا ۱۵۵ هزار تومان است.

برچسب ها: بازرسی ، واحد صنفی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.