‍رئیس پلیس راه آذربایجان‌شرقی گفت: با توجه به لغزندگی معابر و جاده‌ها، رانندگان بدون همراه داشتن زنجیر چرخ در جاده‌ها تردد نکنند.

سرهنگ کریمی نژادگفت: رانندگان از رفت و آمد‌های غیرضروری در شهر‌ها و سفر‌های بین شهری خودداری کنند و در صورت الزام به سفر، حتما از سلامت خودروی خود مطمئن باشند و با باک بنزین پر سفر کنند.
او  توصیه کرد رانندگان در هوای مه آلود، به چراغ عقب خودروی جلویی، اعتماد کامل داشته باشند و از سبقت گرفتن در جاده برفی بپرهیزند.
او تاکید کرد: همواره رانندگان بایستی رانندگی با سرعت مطمئنه با توجه به وضعیت و شرایط راه را مد نظر داشته باشند.
رئیس پلیس راه استان از رانندگان خواست از ترمز زدن ناگهانی خودداری کنند و به رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودروی جلویی به دلیل لغزندگی جاده‌ها توجه داشته باشند.
سرهنگ کریمی نژاد همچنین گفت؛ به همراه داشتن وسایل ایمنی و گرمایی اعم از پتو و … مقداری آب و آذوقه در هنگام سفر در شرایط کنونی ضروری است.
بارش سنگین برف در مناطق مختلف آذربایجان شرقی که از صبح امروز آغاز شده، تردد خودرو‌ها را با مشکل مواجه کرده و منجر به مسدود شدن برخی راه‌های روستایی استان شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا صادق زاده
۲۰:۴۱ ۱۸ دی ۱۴۰۱
زعفرانیه تبریز 15 سانت برف باریده همه جا یخ بسته خیابانها لغزنده اند اتوموبیل ها نمیتوانند تردد کنند چه برسد به عابرین پیاده خیلی از عابرین پیاده رو دیدم که لیز خودن زمین خوردن اما هنوز خبری از تعطیلی مدارس تبریز نیست ایا فردا اگه اتفاقی به دانش اموزی بیافتد ایا اموزش و پرورش جواب گو خواهد بود