نمایشگاه «لحظه‌های نور» در قزوین برپا می‌شود

تصاویر ثبت شده از استقبال و تشییع ٨ شهید گمنام در استان قزوین در نمایشگاه عکس «لحظه‌های نور» به نمایش در می‌آید.

امیرحسین نظری دبیر اجرایی نمایشگاه «لحظه‌های نور» گفت: نمایشگاه لحظه‌های نور با محوریت استقبال و تشییع شهید گمنام که همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در استان قزوین برگزار شد، برپا می‌شود.

وی افزود: فراخوان این نمایشگاه پیش از استقبال از شهدای گمنام در خبرگزاری‌ها، فضای مجازی و صدا و سیمای استان قزوین انجام شد و طی آن عکاسان قزوینی می‌توانستند با شرایط یاد شده در این رویداد هنری و فرهنگی شرکت کنند.

نظری با بیان این نکته که هر فرد شرکت‌کننده می‌تواند ۵فریم عکس از آثار تولیدی خود را به نمایشگاه ارسال نماید خاطرنشان کرد: در مجموع ۲٧٠فریم عکس از ۲۵عکاس به دبیرخانه نمایشگاه ارسال شده است که در نهایت ٣٢اثر از ۱۹عکاس پس از بررسی‌های اولیه و داوری در این نمایشگاه به نمایش در می‌آید.

دبیر اجرایی نمایشگاه لحظه‌های نور با اشاره به اهداف این رویداد فرهنگی و هنری، تصریح کرد: از اهداف اصلی نمایشگاه به تصویر کشیدن ارزش‌های معنوی و فرهنگی در استقبال از شهدای گمنام است چراکه با گذشت چندین دهه از شهادت آن‌ها همچنان رویکرد جامعه مملو از قدر شناسی از قهرمانان ملی است.

نظری تأکید کرد: این نمایشگاه با همکاری حوزه هنری قزوین و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ سه شنبه ۲۰دی ماه سال جاری ساعت۱۸ در نگارخانه مهر حوزه هنری انقلاب اسلامی قزوین افتتاح می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار