کارگردان نمایش «سرباز» گفت: نمایش «سرباز» توانسته است با ۳۰۰ اجرا رکورد‌دار اجرای یک نمایش باشد.

پژمان شاهوردی، کارگردان نمایش «سرباز» در گفتگو با برنامه «سلام سردار» رادیو مقاومت گفت: نمایش «سرباز» بلافاصله بعد از شهادت سردار سلیمانی توسط امیرحسین شفیعی برنامه‌ریزی شد. بعد از ۱۵ روز از شهادت سردار سلیمانی به یک شیوه اجرا رسیدیم و آن را در تئاتر شهر تهران اجرا کردیم. 

وی ادامه داد: در این نمایش ما فراز‌های مختلف زندگی سردار سلیمانی را به صورت مستند به نمایش درآورده‌ایم. از حضور سردار در دفاع مقدس، جنگ‌های ۳۳ روزه، نبرد با داعش، شهادت و حتی پیوستنش به دوستان شهیدش را روایت کردیم.

کارگردان نمایش سرباز اضافه کرد: خوشبختانه در هر شهری که رفتیم این نمایش مورد استقبال قرار گرفت، به طوری ما ۳۰۰ اجرا تا کنون داشتیم که این در نوع خودش یک رکورد است. 

شاهوردی با بیان اینکه این نمایش سه سال متوالی در کنار مزار سردار سلیمانی اجرا شد، بیان کرد: نمایش سرباز به گونه‌ای تصویرسازی و نوشته و مستند سازی شده تا در هر صحنه‌ای چه خیابان چه صحنه نمایش بتوانیم آن را اجرا کنیم، این نمایش چه در میان دانشگاهیان و چه مردم روستایی و حاشیه شهر‌ها توانست با مخاطب خود ارتباط برقرار کنند. 

وی با اشاره به اینکه امروز در دو سانس این نمایش در تئاتر شهر تهران اجرا می‌شود گفت: اگر این نمایش با استقبال مخاطبان مواجه شده، به نظر و نگاهی بوده که سردار سلیمانی به ما داشته و من توانستم قدمی در راه این سردار بزرگ بردارم. 

کارگردان نمایش سرباز افزود: ما یک گروه ده نفر برای اجرای این نمایش داریم که این ده نفر آماده باش هستند و حتی یک بار در اجرا وقفه نداشته‌ایم. امسال به قدری شلوغ بودیم که اکثر درخواست‌ها برای اجرای نمایش این تئاتر را به بعد از ۱۳ دی موکول کردیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار