شهردار شهرکرد گفت: خدمت رسانی حمل و نقل عمومی به خصوص اتوبوس‌ها در بارش برف زمستانی از ساعت ۰۵:۰۰ صبح امروز در این شهر آغاز شد.

محمدحسین واحدیان اظهار داشت: تمامی نیرو‌های شهرداری از دیشب در حالت آماده‌باش بودند و عملیات پاشیدن شن و نمک همراه با بارش برف و کولاک در خیابان‌ها انجام شد.

وی افزود: دو دستگاه لودر، چهار دستگاه تراکتور و دو تیغ برف‌روبی از سوی بخش خصوصی در اختیار شهرداری شهرکرد قرارداده شد.

واحدیان اضافه کرد: از دیشب تا کنون در رفت و آمد مشکلی نداشتیم، اما پاکسازی به خاطر کمبود تجهیزات و سنگین بودن برف کمی طول کشیده که پیش‌بینی می‌شود تا ظهر امروز همه معابر اصلی و بخشی از معابر فرعی پاکسازی شود.


بیشتر بخوانید


وی گفت: دیشب شیفت اول برف‌روبی با ۲۰۰ کارگر فعال بودند و از صبح امروز نیز شیفت دوم با ۲۵۰ کارگر مشغول به کار هستند.

واحدیان اظهار داشت: کارگران فضای سبز برای تکاندن برف درختان و چهار دستگاه آتش‌نشانی برای کمک کردن به مردم و مانع از قفل شدن تردد‌ها به خیابان‌ها آمده‌اند و نیرو‌های شهرداری همه جوره پای کار هستند تا مردم طعم خدمت را بچشند.

وی بیان داشت: تاکنون گزارشی از مسدود بودن معابر و قفل شدن خیابان در شهرکرد به دست ما نرسیده است، اما علی‌رغم همه تذکرات مردم از زنجیرچرخ استفاده نکردند، موضوع خیابان طالقانی نیز ساعتی پیش در بازدیدی که از این منطقه داشتم اطلاع‌رسانی و گره ترافیکی آن باز شد.

واحدیان گفت: نیرو‌های شهرداری با همه نیرو و تجهیزات پای‌کار خدمت به مردم هستند، شب تا صبح هیچ کدام از افراد استراحت نکردند و امروز با دیدن برف قضاوت‌هایی در خصوص فعالیت‌های ما می‌شود که خستگی را به تن کارگران می‌گذارد.

وی ادامه داد: از شهروندان درخواست داریم کمی صبوری کنند و به گونه‌ای برخورد نکنند که کارگران ما انگیزه خود را برای خدمت‌رسانی به مردم از دست بدهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار