جشن میلاد کوثر با عنوان مادر عصمت با حضور۶۰ زوج جوان ۲۲ دی در سالن ابن‌سینای همدان برگزار می‌شود.

 مریم رزجی با بیان اینکه زندگی ساده و دور از تجملات حضرت زهرا (س) برای زوج‌های جوان الگویی شایسته است، افزود: اگر سطح توقعات طرفین در زندگی مشترک پایین و اهداف معنوی در زندگی گسترش داشته باشد، رضایت از زندگی نیز افزایش و آمار طلاق کاهش می‌یابد.

او فرزندآوری و تربیت فرزند را از جمله چالش‌های زندگی امروز دانست و بیان کرد: اصلی‌ترین رکن قوام جامعه حفظ بنیان خانواده است که دشمنان با هدف قرار دادن این رکن از طریق مسموم کردن فضای مجازی سعی می‌کنند جوانان و نوجوانان را منحرف کنند.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه همدان با اشاره به برنامه‌های هفته زن افزود: تبیین عفاف و حجاب، تاکید بر جایگاه و نقش زنان در نظام جمهوری اسلامی، قدردانی از مادران نمونه، ترویج ازدواج آسان، کارگاه سبک زندگی اسلامی و فرزندآوری از برنامه‌های این هفته است.

رزجی برگزاری جشن میلاد کوثر در ۲۰۰ پایگاه مقاومت خواهران، برپایی ۵۰۰ جشن میلاد فاطمی در مساجد، حسینیه و بقاع متبرکه، کارگاه و مشاوره قبل از ازدواج، برپایی نمایشگاه، تجلیل از مادران و همسران شهدا، دیدار با خانواده شهدا، تجلیل از زنان موفق و سرپرست خانوار و افتتاح کارگاه مشاغل خانگی را از دیگر برنامه‌های هفته زن عنوان کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.