رئیس دادگستری دزفول گفت: یک نفر به دلیل درگیری و اختلافی با پزشکی، روانه زندان شد که پزشک با اعلام رضایت، زندانی را پس از ۸ سال به عشق شهید سردار حاج قاسم سلیمانی بخشید.

فیصل مزرعه گفت: پرونده‌ی فردی که در سال ۱۳۹۳ به جرم درگیری و آدم ربایی که شاکی او یک پزشک در دزفول بود پس از طی مراحل قانونی و قطعیت حکم، به ۳۴ سال حبس محکوم و پس از مدتی روانه زندان شد.

او می‌گوید: این زندانی با ابراز ندامت از بزه خود و تحمل ۸ سال حبس، با درخواست از مرجع قضایی جهت جلب رضایت پزشک شاکی، با توجه به پشیمانی وی، پرونده برای ایجاد صلح و سازش به شعبه ۱۲ شورای حل اختلاف دزفول ارجاع، که اعضای این شعبه با همکاری دادستان عمومی و انقلاب و قاضی شعبه اجرای احکام کیفری این شهرستان با استفاده از ظرفیت ستاد صبر و صلح یاران و برگزاری چندین جلسه با پزشک شاکی در ایام سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی زمینه جلب رضایت این پزشک را فراهم کردند.

رئیس دادگستری دزفول در ادامه گفت: پزشک مذکور در جلسه مصالحه، با توجه به ارادتی که به شهید سرلشکر حاج قاسم سلیمانی داشتند به عشق این شهید والا مقام از حق و حقوق خود گذشت کرد و با اعلام رضایت از این زندانی، این پرونده پس سال‌ها منتهی به صلح و سازش گردید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار