ادارات، دستگاه‌های اجرایی، مدارس و مراکز آموزشی کردستان روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه (۲۱ و ۲۲ دی ماه) به علت برودت هوا تعطیل است.

پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کردستان اعلام کرد:  با توجه به اخطار وضعیت نارنجی هواشناسی و برودت هوا،   بنا به  پیشنهاد شرکت گاز استان و موافقت استاندار کردستان به منظور صرفه‌جویی در مصرف انرژی، ادارات و دستگاه‌های اجرایی و نیز مدارس و مراکز آموزشی استان کردستان بجز مراکز امدادی، درمانی، بهداشتی، اورژانس ۱۱۵، بخش‌های دارای نوبت کاری و عملیاتی، بیمارستان‌ها و آتش نشانی‌ها تعطیل خواهند بود.

 بانک‌ها با دو ساعت تاخیر، از ساعت ۹:۳۰ صبح دایر هستند و خدمات بانکی را به مردم ارایه خواهند نمود. 

مطابق تصمیم آموزش و پرورش، خدمات آمورشی همه مدارس به استثنای دانش‎ آموزانی که امتحان نهایی دارند به صورت غیر حضوری خواهد بود. 

 مطابق تصمیم مراکز دانشگاهی، امتحانات دانشجویان برگزار خواهد شد.

 

جزئیات برگزاری امتحانات دانش آموزان کردستانی

 اداره ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش استان کردستان نیز پیرو اطلاعیه استانداری کردستان در خصوص تعطیلی مراکز آموزشی در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه (۲۱ و ۲۲ دیماه) زمانبندی برگزاری امتحانات را به شرح ذیل اعلام کرد؛

امتحانات نهایی مدارس رأس ساعت مقرر بر اساس زمان بندی ابلاغی برگزار می شود. 

امتحانات هماهنگ پایه نهم ماده ۳۲، امتحان درس املا فارسی به روز شنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۲۴ ساعت ۱۵ و امتحان درس فارسی به روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۲۵ ساعت ۱۵ موکول می شود.

 هم چنین امتحان هماهنگ دروس فنی سال سوم نظام قدیم روز شنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۲۴ ساعت ۱۵ برگزار می شود.

امتحانات داخلی مدارس متوسطه اول، دوم و هنرستانهای فنی و کاردانش با تصمیم شورای مدرسه در روزهای ابتدایی هفته پیش رو برنامه ریزی و به اطلاع‌ اولیا و دانش آموزان رسانده شود.

 امتحانات داخلی الزاما باید به صورت حضوری برگزار شود. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.