معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان سمنان اظهار کرد: نظام آموزشی زمانی میتواند کارآمد و موفق باشد که عملکرد تحصیلی یادگیرندگان و دانش آموزان را مورد توجه و بررسی قرار دهد.
وی از برگزاری دو کارگاه آموزشی در هفتههای اخیر از سوی دفتر آموزش دوره اول متوسطه وزارت آموزش و پرورش تحت عنوان « بازخورد و نقش اثربخش سنجش» خبر داد.
به گفته وی موضوع آزمون های عملکردی به عنوان یک رویکرد استاندارد در شیوه های سنجش ارزشیابی در دنیای امروز مطرح است که مورد توجه وزارت آموزش و پرورش نیز می باشد.
معاون آموزش متوسطه استان در ادامه اظهار کرد: شناسایی عوامل تاثیرگذار بر پیشرفت عملکرد تحصیلی دانش آموزان بهترین رویکرد در اصلاح نظام آموزشی است.