فرماندار شهرستان کلات:

محور کلات به مشهد مسدود شد

فرماندار شهرستان کلات گفت: محور کلات به مشهد در گردنه‌های گوجی به دلیل بادروفه و یخ‌زدگی تردد به سمت مشهد تا اطلاع ثانوی مسدود اعلام شده است.

علی صلاحی فرماندار شهرستان کلات گفت: هر چند شب گذشته با قطعی برق مواجه شدیم، اما با تلاش نیرو‌های شرکت برق مشکل یک ساعته رفع شد. به رغم اینکه در حال حاضر تردد در تمامی محور‌های حوزه استحفاظی کلات جریان دارد، اما به دلیل یخ‌زدگی و برودت شدید هوا لغزندگی در سطح معابر و جاده‌ها است.

ویبا تأکید بر اینکه تمامی رانندگان برای تردد در محور‌های این شهرستان باید زنجیر چرخ همراه داشته باشند، افزود: با توجه به یخ‌زدگی سطح جاده‌ها، پل‌ها و پیچ‌ها و پدیده یخ سیاه می‌طلبد از تردد‌های غیرضروری پرهیز کنند.

فرماندار شهرستان کلات ادامه داد: محور کلات به مشهد در گردنه‌های گوجی به دلیل بادروفه و یخ‌زدگی تردد به سمت مشهد تا اطلاع ثانوی مسدود اعلام شده است.

صلاحی با بیان اینکه تردد در محور‌های روستایی انجام می‌شود، بیان کرد: با اطلاع رسانی‌های صورت گرفته تردد در محور‌های مواصلاتی این شهرستان بسیار کم است، همچنین تدابیر لازم برای اسکان اضطراری در تمامی شهر‌ها و روستا‌های در مسیر پیش بینی شده و در این خصوص مشکلی نداریم.

وی در ادامه به وضعیت گاز روستا‌ها اشاره و تصریح کرد: خوشبختانه گازرسانی به اغلب روستا‌های شهرستان انجام شده و روستا‌هایی هم که گازرسانی نشدند به دلیل سرانه بالای اجرای عملیات انتقال گاز هنوز موفق نشدیم موافقت شرکت ملی گاز را اخذ کنیم.

وی افزود: تا قبل از این سرما ۶ روستا از گاز بهره‌مند شدند و ۶ روستای دیگر در حال گازرسانی هستند که خط انتقال در مسیر روستا‌ها در حال اجرا است.

شهرستان مرزی ۳۷ هزار نفری کلات در ۱۵۸ کیلومتری شمال شرق مشهد دارای چهار شهر کلات، حسن‌آباد لایین، چنار و زاوین است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار