خادمان حرم رضوی به حالت آماده‌باش درآمدند

مدیر عالی حرم مطهر رضوی گفت: با توجه به شرایط جوی ایجاد شده و بارش برف و سرمای شدید، خادمان و خدمتگزاران بارگاه منور رضوی در آماده‌باش کامل برای خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران قرار دارند.

مصطفی فیضی مدیر عالی حرم مطهر رضوی در این باره گفت: با توجه به شرایط جوی ایجاد شده، بارش برف و سرمای شدید، خادمان و خدمتگزاران بارگاه منور رضوی در آماده‌باش کامل برای خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران در اماکن متبرکه قرار دارند و با توجه به همکاری و هم‌افزایی کامل نیرو‌های معاونت اماکن متبرکه رضوی و معاونت خدمات زائران، اقدامات لازم برنامه‌ریزی شده است.

او افزود: برای تسهیل تردد زائران محترم و به‌خصوص سالمندان و توان‌یابان عزیز، طی دو روز اخیر تمامی صحن‌های حرم مطهر رضوی و مسیر‌های تشرف به روضه منوره امام رضا (ع) با ۲۵ هزار مترمربع کف‌پوش پلاستیکی مفروش و آماده‌سازی شده است.

نمک‌پاشی تمام مسیر‌های تردد زائران

مدیر عالی حرم مطهر رضوی ادامه داد: همچنین با همکاری ۱۵۰ نفر از نیرو‌های معاونت خدمات زائران، تمامی مسیر‌های تردد زائران نمک‌پاشی شده و از صبح امروز نیز همه مسیر‌ها با ۸ دستگاه ماشین برف‌روب طی دو مرحله برف‌روبی شده است.

فیضی بیان کرد: فضا‌های رواق‌های اماکن متبرکه نیز مجهز به سیستم گرمایشی بوده آماده میزبانی از مهمانان امام هشتم (ع) است.

او تصریح کرد: از زائران و مجاوران عزیز درخواست می‌شود برای تردد در صحن‌ها، حتما در مسیر‌هایی که با کف پوش‌ها مهیا شده حرکت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار