تاکید مقام فلسطینی بر مقاومت در برابر دشمن صهیونیست

وزارت امور اسرا و آزادگان در نوار غزه بر مقاومت در برابر دشمن صهیونیستی تاکید کرد.

وزارت امور اسرا و آزادگان در نوار غزه اعلام کرد، اقدامات نژادپرستانه "ایتمار بن گویر" وزیر افراطی کابینه رژیم صهیونیستی که با جلوگیری از برگزاری مراسم استقبال از آزادگان فلسطینی آغاز شده است، هرگز موفق نخواهد شد، شادی آزادی اسرا را از مردم فلسطین بگیرد. ما به مقاومت در برابر دشمن صهیونیست ادامه خواهیم داد. 

به نقل از المیادین، این وزارتخانه با صدور بیانیه‌ای تأکید کرد: اقدامات بن گویر، منعکس کننده سردرگمی و آشفتگی رژیم صهیونیستی است و ما ملت و گروه‌های فلسطینی را به حضور گسترده در مراسم استقبال از آزادگان، برافراشتن پرچم فلسطین و مقابله با هر گونه تعرض احتمالی به اسرا دعوت می‌کنیم.

پیش تر حسام بدران، عضو دفتر سیاسی جنبش حماس اعلام کرده بود: مردم ما در داخل اراضی اشغالی سال ۱۹۴۸ بخش اصلی و جدایی ناپذیر از ملت فلسطین هستند که بیش از هفتاد سال بدون وقفه و یا هیچ گونه تردید و عقب نشینی از مواضع خود در برابر این رژیم اشغالگر مقاومت می‌کنند.

عضو دفتر سیاسی جنبش حماس گفت: کابینه افراطی جدید رژیم صهیونیستی که شامل تعدادی قاتل و تروریست است، هرگز نمی‌تواند در عزم و اراده مردم ما در داخل اراضی سال ۱۹۴۸ خللی وارد کند. مقاومت همواره در کنار مردم ما در هر نقطه حضور دارد و از آنان حمایت می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار